۵۵۱۴۷۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

آغاز نبرد تولیدکنندگان بزرگ گاز شیل

دو غول بزرگ گاز شیل ایالات متحده در تولید سوخت نیروگاه‌ها به رکوردی دست یافته‌اند که می‌تواند با پیش‌گرفتن عرضه از تقاضا، علامت آغاز یک نبرد در بازار داخلی آمریکا باشد.

خبر آنلاین: دو غول بزرگ گاز شیل ایالات متحده در تولید سوخت نیروگاه‌ها به رکوردی دست یافته‌اند که می‌تواند با پیش‌گرفتن عرضه از تقاضا، علامت آغاز یک نبرد در بازار داخلی آمریکا باشد.

بعد از این‌که قیمت گاز بعد از کاهش تاریخی خود در سال گذشته به جای اول خود بازگشت، تولید حوزه گازی شیل مارسلوس در غرب ایالات متحده و پرمیان در تگزاس، حالا تولید سوخت در آمریکا را افزایش داده است با ساخت خط لوله جدید انتقال گاز به تمامی بازارها در سراسر ایالات متحده و کانادا، عرضه کم هزینه گاز حوزه مراسلوس نیز بیشتر شده است.

در این میان، تولید پرمیان نیز بالا رفته است چون بهبود قیمت نفت باعث بالا رفتن تولید گازی می‌شود که در کنار نفت خام استخراج می‌شود.

بر همین اساس بلومبرگ هشدار می‌دهد تولید سیلاب‌وار جدید گاز از حوزه‌های تگزاس و پنسیلوانیا، این تهدید را برای ایالات متحده به همراه دارد که در کل کشور عرضه گاز از تقاضا بسیار بالاتر رود و قیمت به شدت کاهش یابد به طوری که حتی صادرات هم نخواهد توانست در مقابل اشباع بازار بیایستد و مخازن ذخیره مملو از سوخت خواهند بود.

هر کس می‌تواند برنده یا بازنده باشد. این گفته جاستین کارسون،‌ مدیر اجرایی تحقیقات در موسسه مشاوره‌ای East Daley است که یک شرکت مشاوره انرژی است.

او می‌گوید: تولید گاز مارسلوس تا ۰.۵ درصد افزایش یافته به ۱۹.۴ میلیارد فوت مکعب در روز رسیده در حالی که تولید گاز پرمیان تا ۱.۹ درصد افزایش و به ۸.۵ میلیارد [فوت مکعب] می‌رسد. این اطلاعات را اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده در گزارش ماهانه بهره‌وری حفاری آورده است.

شاید مارسلوس بعضی از حوزه‌ها را به پرمیان واگذار کند. تا انتهای ۲۰۱۹، تولید مارسلوس احتمالا به ۱۱ میلیارد فوت مکعب برسد که کمتر از میزان ۱۴.۵ میلیارد فوت مکعبی است که تولید کنندگان وعده داده بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنام خدائی که انسان را وقتی خلق کرد فتبارک الله الحسن الخالقین میگه .
      من بر ای اولین بار با بیش از 30سال تلاش وکنکاش موفق به کشف شیلهای نفتی در ایران شدم .اما چی شد ؟ نه تنها که هبچ حرمتی واحترمی نگذاشتن بلکه مورد بی مهری هم قرار گرفتم وبعد از مدت کوتاهی گزارش دادن که با بت همین تحقیقات اداره اکتشاف نفت به پول امروز حدود 5میلیارد تومان به جیب مبارک سرازیر شد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج