جاباما
۵۵۱۶۵۱
۵۱۱۶
۵۱۱۶
پ

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۵۲)

موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.
متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (52)

چادویک بوزمن بعد از حضور تأثیر گذار در "کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی" (Captain America: Civil War)، در نقش تیچالا یا پلنگ سیاه، حالا با فیلمی مخصوص به خود به سینما ها باز می گردد. "پلنگ سیاه" (Black Panther) به کارگردانی رایان کوگلر تماشاگران را با دنیای واکاندا آشنا خواهد کرد، کشوری با فن آوری های پیشرفته که تیچالا در آن با چالش هایی درتاج و تخت خود روبرو می شود. مایکل بی جوردن نقش اریک کیلمانگر، یکی از دشمنانی که پلنگ سیاه باید با آن روبرو شود و لوپیتا نیونگو و دانای گوریرا نقش دو تن از اعضای میلایه، نیروی امنیتی حفاظت از پادشاه و کشور، را بازی می کنند. این فیلم در ۱۶ فوریۀ ۲۰۱۸ به نمایش در خواهد آمد.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (52)

در اولین تیزر مربوط به بازسازی نیلز آردن اپلو از "مرگ بازان" (Flatliners) جوئل شوماخر با بازی کیفر ساترلند، جولیا رابرتس، کوین بیکن، الیور پلت و ویلیام بالدوین، تا وقتی ترانۀ Up the Beach از گروه جینز ادیکشن پخش می شود، تنها چیزی که می بینیم بازی و سرگرمی است، اما به محض این که تمام می شود جهنم خود را نشان می دهد. این فیلم که قرار است ۲۹ سپتامبر اکران شود، داستان پنج دانشجوی پزشکی (الن پیج، جیمز نورتون، نینا دوبرف، دیه‌گو لونا و کی یِرسی کلمنس) است که حرکت قلبشان را متوقف می کنند تا بدانند پس از مرگ چه چیزی در انتظار آنها است. بدبختانه، زمانی که به زندگی بر می گردند، گناهان گذشته شان نیز با آنها باز می گردند.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (52)

نقد های زود هنگام دربارۀ "سفر به اسپانیا" (The Trip to Spain) به دو دسته تقسیم شده اند: این که آیا این فیلم سفر خنده دار دیگری به همراه ستاره ها استیو کوگن و راب برایدن است یا خیلی بیشتر از یک چیز خوب. اما اگر "سفر" (The Trip) و "سفر به ایتالیا" (The Trip to Italy) را دوست داشته اید، به احتمال زیاد از این قسمت سوم هم نا امید نخواهید شد. کارگردان این قسمت هم مایکل وینترباتم است و دوباره کلر کیلن را در نقش اما و مارتا باریو را در نقش یولاندا خواهیم دید. این فیلم در 11 آگوست به نمایش در می آید.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (52)

این هفته سوفیا کاپولا از فیلم "خونۀ بابا" (Daddy's Home) تعریف کرد و گفت که از تماشای آن با فرزندانم لذت می برم، به این ترتیب این فیلم عملاً وارد خبر ها شد. آیا آنها از "خونۀ بابا 2" (Daddy's Home 2) هم به همان اندازه لذت خواهند برد؟ در این قسمت مل گیبسون و جان لیثگو در نقش پدر شخصیت های فیلم قبلی با بازی مارک والبرگ و ویل فرل ظاهر خواهند شد؛ همین قدر بدانید که پسر کو ندارد نشان از پسر، .... این فیلم 10 نوامبر روی پرده ها خواهد رفت.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (52)

کاترین بیگلو در فیلم "دیترویت" (Detroit) باز هم به نویسندۀ فیلم های قبلی اش "سی دقیقه تا نیمه شب" (Zero Dark Thirty) و "مهلکه" (The Hurt Locker)، مارک بول، پیوسته تا به شورش هایی بپردازند که در تابستان 1967 دیترویت را لرزاند. جان بویِگا، جک رینور، ویل پولتر، بن اُ تول، هانا موری، آنتونی مکی، کیتلین دیور، جیسون میچل و جان کرازینسکی گروه کارآمد بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند. این فیلم در 4 آگوست اکران خواهد شد.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (52)

"خداحافظ کریستوفر رابین" (Goodbye Christoper Robin) که 29 سپتامبر در سینما های انگلستان و 13 اکتبر در سینما های آمریکا اکران خواهد شد، راوی داستان خلق وینی پو بر اساس رابطۀ آلن الکساندر میلن با پسرش کریستوفر رابین (ویل تیلستون) است. داستان این فیلم در زمان بعد از جنگ جهانی دوم می گذرد، کارگردان آن سایمون کرتیس است و دانل گلیسون در نقش میلن، مارگو رابی در نقش همسر او دافنی و کلی مک دانلد در نقش دایۀ کریستوفر، آلیو، در فیلم حضور دارند.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (52)

آخرین تیزر "اُکجا" (Okja) ساختۀ بونگ جون هو بیشتر به نقد های مثبتی که فیلم در جشنوارۀ کن دریافت کرده، می پردازد. این ترکیب داستان اکشن ماجراجویانه و هجو ضد سرمایه داری از 28 ژوئن در نتفلیکس ارائه می شود. در این فیلم آن سئو هیون در نقش میجا ظاهر می شود؛ میجا دختر جوانی است که زندگی خود را برای حفاظت از بهترین دوستش، حیوان غول پیکری به نام اکجا، به خطر می اندازد. دیگر بازیگران عبارتند از تیلدا سوئینتن (در دو نقش)، جیک جیلنهال، پل دانو، شرلی هندرسن و جانکارلو اسپوزسیتو.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (52)

"خرس بریگزبی" (Brigsby Bear) با بازی کایل مونی به داستان جیمز (مونی) 25 ساله می پردازد که با پایان ناگهانی برنامۀ تلویزیونی مورد علاقه اش، ماجرا های خرس بریگزبی، به نوعی کنار می آید. با پی بردن به این واقعیت که او تنها کسی است که نمایش را دیده است، دست به کار می شود تا خودش داستان را به پایان برساند. این فیلم که با بازی مارک همیل، کلیر دینز و گرِگ کینیر در اکران اولش در جشنوارۀ ساندنس نقد های خوبی دریافت کرده است، در 28 ژوئیه به نمایش در می آید.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (52)

در "آدم ربایی" (Kidnap) هالی بری نقش مادری انتقام جو را بازی می کند که می خواهد به هر قیمتی پسرش را به خانه بازگرداند. در این فیلم به کارگردانی لوییس پرییرتو شاهد تعقیب و گریز طولانی با یک مینی ون خواهیم بود و بری که فریاد می زند "شما بچه را اشتباهی دزدیده اید!" فیلم قرار است در 4 اوت به نمایش در آید.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (52)

در "بازگشت به خانه" (Home Again) به کارگردانی هالی میرز شایر، ریس ویثرسپون در نقش مادر دو فرزند که به تازگی جدا شده، با اقامت سه فیلم ساز مشتاق (نَت ولف، پیکو الکساندر، جان رادنیتسکی) در خانۀ خود موافقت می کند. با این اقامت، خانواده ای جدید در حال شکل گیری است، اما همسر سابق او (مارتین شین) ناگهان سر می رسد و اوضاع پیچیده میشود. 8 سپتامبر این فیلم به سالن های سینما راه می یابد.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (52)

"فردیناند" (Ferdinand) بر اساس کتاب کودکانه ای به همین نام نوشتۀ مانرو لیف ورابرت لاوسون، داستان گاو نری را بازگو می کند که بوییدن گل ها را به جنگیدن ترجیح می دهد. در این انیمیشن به کارگردانی کارلوس سالدانها، فردیناند بعد از این که با یک جانور خطرناک اشتباه گرفته می شود تلاش می کند به خانه برگردد. جان سینا، کیت مککینن، جینا رودریگز، داوید دیگز، گابریل ایگلسیاس، بابی کاناویل، دیوید تننت، آنتونی اندرسن و دیگران در این فیلم صدا پیشگی میکنند. فردیناند در 15 دسامبر به نمایش در خواهد آمد.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (52)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• جسیکا چستین در حال گفتگو برای بازی در نقش شرور اصلی فیلم "مردان ایکس: ققنوس سیاه" (X-Men: Dark Phoenix) ، لیلاندرا ملکۀ امپراتوری شی آر است. نمایش این فیلم به کارگردانی سایمون کینبرگ برای ۲ نوامبر ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده است و در آن شاهد بازگشت جنیفر لارنس، مایکل فسبندر، جیمز مک اووی، نیکلاس هولت، الکساندرا شیپ، سوفی ترنر، تایشریدان و کودی اسمیت مکفی خواهیم بود. (منبع: Deadline)
• اوشی جکسون جونیور در فیلم زندگینامه ای داک الیس پرتاب کنندۀ توپ در مسابقات بیسبال نقش او را بازی خواهد کرد. (منبع: Deadline)

• میشل موناهان در "مأموریت غیرممکن ۶" در نقش جولیا به تام کروز، ربکا فرگوسن، وینگ ریمز، سایمن پگ، الک بالدوین، شان هریس، هنری کاویل، ونسا کربی و شان بروک خواهد پیوست. (منبع: Variety)

• ایسلا فیشر برای بازی در کمدی "برچسب" (Tag) به اِد هِلمز، جرمی رنر، جیک جانسن، هانیبال بارس، جان هم، آنابل والیس و رشیدا جونز پیوسته است. (منبع: THR)

• رجینالد هالدین یک اقتباس سینمایی بزرگ از مجموعه کتاب های کمیک "مرد سایه ای" (Shadowman) را کارگردانی خواهد کرد. (منبع: Heat Vision)

• جو آلوین نقش مشاور مارگو رابی در نقش ملکۀ الیزابت را باز ی خواهد کرد؛ رقیب رابی سرشا رونان است که نقش اصلی را در "ماری، ملکۀ اسکاتلند" را بر عهده دارد. (منبع: THR)

• کوتسونا شیئوری در فیلم "دِدپول ۲" (Deadpool ۲) به رایان رینولدز، جاش برولین، زازی بیتز، مورنا باکارین، و دیگران پیوسته است. (منبع: Deadline)

• برادران وارنر در حال توسعۀ یک بازسازی از "مسابقۀ کاننبال" (Cannonball Run) با کارگردانی راوسون مارشال ثربر و نویسندگی تامس لنون و رابرت بن گرنت است. (منبع: Deadline)

• دانای گوریرا نقش اوکویه محافظ خانوادۀ سلطنتی را در "انتقام جویان: جنگ ابدیت" (Avengers: Infinity War) تکرار خواهد کرد. (منبع: Deadline)

• جودی گرییر برای بازی در اقتباس ریچارد لینکلیتر از رمان "کجا میری برنادت" (Where'd You Go, Bernadette) نوشتۀ ماریا سمپل، به کیت بلانشت، کریستن ویگ و بیلی کرودوپ پیوست. (منبع: Deadline)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج