۵۵۱۷۲۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رحیمی: دولتمردان در کنار همه ورزش‌ها باشند

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد گفت: نقشی که کشتی در نمایش قدرت سیاسی ایران از طریق ورزش در دنیا داشته، هیچ ورزشی نداشته است.

خبرگزاری فارس: حسن رحیمی، کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد درباره تبعیض مسئولان در حمایت از ورزشکاران رشته‌های مختلف گفت: شخصا صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی روسیه را تبریک می‌گویم و برای تیم ملی و بازیکنان آن در این مسابقات آرزوی موفقیت دارم.

وی ادامه داد: مخاطب حرف‌های من فوتبالیست‌ها نیستند؛ آنها هم مثل ما ورزشکارند و از این راه زندگی می‌کنند، بلکه اگر گله و صحبتی را مطرح می‌کنیم بخاطر این است که از مسئولان انتظار داریم برخوردهای عادلانه‌ای داشته باشند.

دارنده مدال برنز المپیک تصریح کرد: در شرایط سیاسی بسیار دشوار که بخش مهمی از انرژی کادر فنی ایران به مدیریت سیاسی حواشی تیم می‌گذشت، تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران، شش سال پیاپی در مبارزاتی پایاپای که همه مردم عزیز ایران دیده‌اند، در مسابقاتی نزدیک و سخت، تیم قدرتمند آمریکا را بارها در داخل خاک آمریکا و نیز در کشور خودمان شکست داده و قهرمان جام جهانی شده است، اما یک تقدیر هم از قهرمانان ورزش ملی کشور نکردند، در حالی‌که برای صعود تیم فوتبال به جام جهانی ترتیب ملاقات رئیس جمهور با تیم ملی فوتبال را در کمتر از ۲ روز می‌دهند.

دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز جهان افزود: آقای روحانی، رئیس جمهور منتخب مردم ایران! ما کشتی‌گیران همه سربازانی بطول تاریخ این کشور هستیم و بابت افتخار آفرینی در مسابقات مختلف برای کشورمان منتی نداریم و آن را وظیفه خود در قبال مردم می‌دانیم، اما از شما بعنوان ریاست جمهور، انتظار داریم شرایطی فراهم شود تا نگاه عادلانه‌ای در ورزش کشور حکم‌فرما باشد و موقعیت هر ورزشی در جایگاه خودش محترم شمرده شود.

حسن رحیمی تاکید کرد: همه انتظارات مادی نیست، چون می‌دانیم اگر قرار بر پول بود، باید در یک ورزش خاص فعالیت می‌کردیم، اما انتظار ما این است که با توجه به اهمیت بسیار بالایی که موفقیت در مسابقات المپیک و پس از آن بازی‌های آسیایی برای جایگاه سیاسی و اقتصادی ایران در دنیا دارد، جایگاه ورزش‌های المپیکی و مدال‌آوران المپیک محترم شمرده شود. ما به شوق و عشق مردم کشتی می‌گیریم و در میدان مبارزه با حریفان خود می‌جنگیم، اما انتظار داریم دولتمردانمان در کنار همه ورزش‌ها باشند.

وی در پایان گفت: نقشی که کشتی بعنوان پرافتخارترین رشته ورزشی کشور در این سال‌ها در تعاملات سیاسی در دنیا داشته؛ بسیار ویژه است و نمونه آن نقشی است که کشتی توانست با دیپلماسی قوی خود در داخل و خارج از کشور مقدمات حضور تیم آمریکا در جام جهانی کرمانشاه را فراهم نماید و اقتدار، اخلاق و اعتدال ایران و ایرانی را به دنیا نشان دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج