۵۵۱۹۳۵
۱۲ نظر
۵۰۰۸
۱۲ نظر
۵۰۰۸
پ

لو رفتن سوالات امتحان نهایی صحت ندارد

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: هیچ شکایتی از سوی مسئولان آموزش و پرورش مبنی بر شناسایی فروشندگان سوالات لو رفته امتحانات نهایی در شبکه‌های اجتماعی به دست این پلیس نرسیده است.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: هیچ شکایتی از سوی مسئولان آموزش و پرورش مبنی بر شناسایی فروشندگان سوالات لو رفته امتحانات نهایی در شبکه‌های اجتماعی به دست این پلیس نرسیده است.

سرهنگ مهدی کاکوان د دربارهٔ ماجرای فروش سوالات لو رفته امتحانات دانش آموزان و اظهارات مطرح شده مبنی بر خرید و فروش آنها در برخی شبکه‌های اجتماعی گفت: به دنبال اطلاع همکارانمان در پلیس فتا از فعالیت برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی در خصوص فروش سوالات امتحانات نهایی و همچنین گزارش آموزش و پرورش مبنی بر ادعای برخی افراد مبنی برداشتن سوالات امتحانی و فروش آنها به دانش آموزان، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه در تمام بررسی‌های انجام شده پلیس فتا، هیچ مستنداتی مبنی بر صحت ادعای لو رفتن سوالات امتحانات نهایی به دست نیامد، افزود: در تحقیقات انجام شده پلیس، سه نفر کلاهبردار که مدعی فروش سوالات امتحانات نهایی بودند شناسایی و دستگیر شدند و مشخص شد ادعای این افراد مبنی برداشتن سوالات اصلی، کذب است و این افراد با وعده‌های دروغ از دانش‌آموزان کلاهبرداری می‌کردند.

وی افزود: تا این لحظه هیچ شکایتی از سوی آموزش و پرورش مبنی بر شناسایی فروشندگان سوالات اصلی امتحانات نهایی به دست پلیس فتا پایتخت نرسیده است و در بررسی‌های ما گردانندگان سه کانالی که مدعی فروش سوالات اصلی امتحانات نهایی بودند شناسایی و با تلاش پلیس دستگیر شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دانش اموزی که امتحانات داخلی 2 هم نمی گرفت نهایی شده هجده چه توجیهی دارید درضمن خیلی از دانش اموزان خودشون اعتراف کردن چطور شما منکر میشید به جای انکار درست پیگیری کنید

    • ایدا

      کاملا هم صحت دارد

    • بدون نام

      آقا با چشم خودم دیدم چرا دروغ میگین کار خودشونه

    • بدون نام

      خب لابد کار خودشونه که صداشو در نمیارن طرف قبل امتحان نهایی سوالارو خونده بعد این میگه صحت ندارد بگو من فروختم دیگه!!!!!!!!!! مدیونید اگه نظرمو چاپ نکنید

    • بدون نام

      از کجا معلوم که تو راست میگی

    • صبا

      ماکه دیدیم وصحت داشت شما میخواین بگین نداشت خوب نداشت مثل همه چیزهایی که میدونید هست وانکارش میکنید،اینکار فقط پاک کردن صورت مسئله است

    • بدون نام

      من معلم ادبیات و زبان فارسی هستم گلچین پنج سال سوالات نهایی، همین ادعایی است که می گویند سوالات لو رفته.....در مشهد که من کلمه ای از لو رفتن سوال نهایی نشنیده ام....

    • بدون نام

      بهتره پای صحبت دانش آموزانی که درس خوندن و دانش آموزانی که سوالات رو خریدن و هیچ درسی هم نخوندن و الانم معدلشون از کسانی که درس خوندن بیشتر میشه ، بنشینید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی که تو یه ربع قبل از امتحان سوالا رو میخونه و حفظ میکنه و بیست میشه از اونی که سه چهار روز درس خونده باهوش تره

    • بدون نام

      وزارت آموزش و پرورش شکایت کنه که آبروی خودش بره !!!!!!

    • بدون نام

      باید از بچه ها پرسید

    • حامد

      معلوم که کار خودشون په نه عمه من لوشان داده باید مردم شکایت کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج