۵۵۲۰۵۹
۵۰۲۵
۵۰۲۵
پ

حداکثر سن روحانیون اعزامی به حج ۹۶

مدیر جذب و سازماندهی بعثه مقام معظم رهبری گفت: با نهایی شدن تعداد کاروان‌های زائران امسال در سراسر کشور بعثه مقام معظم رهبری معین و معینه‌های حج ۹۶ را فراخواند.

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام والمسلمین علی پروانه گفت: در پی نهایی شدن تعداد کاروان‌های هر استان و اتمام ثبت نام زائرین امسال، نخستین گروه از معین و معینه های حج سال ۹۶ دعوت شدند.

براساس اعلام مدیر جذب و سازماندهی بعثه مقام معظم رهبری برای کاروان‌های با ظرفیت‌ بالای ۱۳۵ نفر در صورتی که ۵۳ درصد زائران را بانوان تشکیل دهند یک معینه اختصاص می‌یابد. همچنین برای کاروان‌های با همین ظرفیت که کمتر از ۵۳ درصد آنها را بانوان زائر تشکیل دهند یک معین در نظر گرفته شده است و برای تأمین نیاز زائران زن در چنین کاروان‌هایی، معینه‌هایی در مکه مکرمه در هتل‌های زائرین مستقر خواهند شد.

مدیر جذب و سازماندهی بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه حداکثر سن روحانیون اعزامی به حج تمتع ۶۵ سال می‌باشد، گفت: حداکثر سن برای معین و معینه‌های کاروانها نیز به ترتیب ۶۵ و ۵۵ سال می‌باشد.

معینه‌های دعوت شده شامل قبول شدگان در طرح پالایش معینه‌ها و اعزام‌های سال ۸۹، کسانی که پرونده آنها تکمیل شده بود و تاکنون اعزام نشدند، محارم واجد شرائط روحانیون کاروانها و در صورت نیاز اعزامی‌های سال ۹۰ می‌باشند. معین‌های دعوت شده نیز شامل اعزامی‌های سال ۸۹، تمام کسانی که از روحانی عمره به معین ارتقاء یافتند و در صورت نیاز اعزامی‌های سال ۹۰ هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج