جاباما
۵۵۲۵۶۴
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

فاصله ۵ میلیارد دلاری بزوس تا گرفتن عنوان بیل گیتس

بزوس در حال حاضر ۸۴.۶ میلیارد دلار دارائی دارد و این فقط ۵ میلیارد دلار کمتر از دارایی ثروتمندترین فرد جهان، یعنی بیل گیتس است.

مجله سخت افزار: بلومبرگ گزارش داده است که به لطف افزایش سهام شرکت آمازون، پس از آنکه چند روز پیش اعلام کرد که شرکت Whole Foods را خریداری کرده است، میزان ۱.۸ میلیارد دلار به دارایی های جف بزوس، رئیس شرکت آمازون اضافه شد. بزوس در حال حاضر ۸۴.۶ میلیارد دلار دارائی دارد و این فقط ۵ میلیارد دلار کمتر از دارایی ثروتمندترین فرد جهان، یعنی بیل گیتس است.
فاصله 5 میلیارد دلاری بزوس تا گرفتن عنوان بیل گیتس
جف بزوس 53 سال دارد، بسیار بلندپرواز است و هدف خود را بر گسترش روز افزون آمازون متمرکز کرده است. این در حالیست که بیل گیتس 61 ساله مشغول خرج کردن ثروت خود را راه های خیریه است. با این اوصاف نباید مدت زمان زیادی منتظر بمانیم تا شاهد سبقت گرفتن بزوس از گیتس و رسیدن او به جایگاه ثروتمندترین فرد جهان باشیم.

بیل گیتس به همراه وارن بافت (چهارمین فرد ثروتمند جهان با 76.8 میلیارد دلار ثروت) در سال 2010 طرحی را تحت عنوان Giving Pledge ایجاد کردند. طبق این تعهد میلیاردرها حداقل نیمی از ثروت خود را در طول دوران زندگی صرف امور خیریه خواهند کرد. 150 فرد ثروتمند جهان این تعهد را امضا کرده‌اند و جالب است بدانید که بزوس یکی از آنها نیست.

گیتس در سال 2000 از مدیرعاملی مایکروسافت کنار رفت و در سال های بعد به صورت تمام وقت به فعالیت های انسان دوستانه در کنار همسرش ملیندا مشغول بود. گیتس هنوز هم دارای بیش از 2% مایکروسافت است و همچنان روند ارزش خالص دارائی های او صعودی است. بزوس در کار خود و پیشرفت همه جانبه آمازون بسیار جدی است و قصد کناره گیری یا بخشش دارائی های خود را در وسعت بالا حداقل در شرایط فعلی ندارد. اما او به تازگی در جهت منافع خیریه خود صحبت هایی به میان آورده است. هفته گذشته در حساب توئیتر خود در خواست ایده برای یک "استراتژی بشردوستانه" کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جف بزوس یک شیطان صفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج