جاباما
۵۵۲۵۷۰
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تلاش شورای گسترش برای حذف دانشگاه پیام نور

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای گسترش در صدد حذف دانشگاه پیام نور تحت عنوان بازبینی اساسنامه است.

خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای گسترش در صدد حذف دانشگاه پیام نور تحت عنوان بازبینی اساسنامه است.

ضیاءالله اعزازی ظهر دوشنبه در گفتگویی با خبرنگاران در واکنش به موضوع تغییر اساسنامه دانشگاه پیام نور تصریح کرد: تغییر اساسنامه باید در پیشبرد اهداف این دانشگاه باشد نه در محدود کردن آن که سهم به سزایی در مسائل علمی جامعه دارد و نباید کاری کرد که این دانشگاه مردمی لطمه و آسیبی ببیند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: دانشگاه پیام نور همواره از دانشگاه های موفق کشور است که کمترین هزینه را دارد. لذا بایستی در جهت رفع مشکلات این دانشگاه که به دلیل کم شدن دانشجو پیش آمده و ممکن است به تعطیلی برخی واحدها بیانجامد، اقدامات مطلوب و درستی بعمل آید.

اعزازی ضمن ابراز نگرانی خود نسبت به طرح مجدد تغییر اساسنامه دانشگاه پیام نور تصریح کرد: این دانشگاه توانسته بار بزرگی را در عرصه آموزش عالی به دوش بکشد و از این رو لازم است دانشگاه پیام نور توسعه پیدا کند.

گفتنی است، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاکنون در چند مرحله به دنبال تغییر اساسنامه دانشگاه پیام نور بوده است و در هر مرحله با توجه به عدم موضوعیت و عدم طرح در ارکان دانشگاه از دستور خارج شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مانند غیرانتفاعی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج