۵۵۲۶۲۰
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

تکذیب بازداشت ۳ نظامی ایرانی توسط عربستان

نیروی دریایی عربستان مدعی بازداشت ۳ نیروی ایرانی در نزدیکی میدان نفتی مرجان شد.

خبرگزاری فارس: نیروی دریایی عربستان مدعی شد که سه نفر از نیروهای ایرانی را از داخل قایقی که در نزدیکی میدان نفتی مرجان ضبط کرده بود، بازداشت کرد.

پس از گذشت دو روز از خبر تیراندازی گارد مرزی عربستان سعودی به سوی دو قایق ماهیگیری بوشهر در مرز آبهای ایران و عربستان، شبکه العربیه به نقل از یک مقام مسئول سعودی که نامش را فاش نکرد، موضع ریاض را اعلام کرد.

شبکه العربیه به نقل از یک مقام مسئول عربستان سعودی ادعا کرد که نیروی دریایی این کشور، ۳ قایق را روز جمعه (۲۱ رمضان) که وارد آبهای منطقه‌ای این کشور شده بودند، رصد کرده است.

این مقام مسئول که هیچ نامی از وی نیامده، در ادامه ادعا کرده است: ساعت ۲۰:۲۸ جمعه شب گذشته، نیروی دریایی عربستان، متوجه حضور سه قایق که دارای پرچمهایی با دو رنگ قرمز و سفید شد که به سرعت در حال نزدیک شدن به سکوهای میدان نفتی «مرجان» بودند.

این منبع سعودی بدون اشاره به هویت سرنشینان این قایق‌ها افزود: نیروی دریایی عربستان فورا وارد عمل شد و به سوی این قایق‌های متجاوز تیراندازی کرد. یکی از قایق‌ها توقیف شد که پس از تفتیش، مشخص شد که حامل سلاح بوده و هدف آن، خرابکاری بوده است اما دو قایق دیگر گریختند.

ادعاى عربستان درباره دستگيرى نيروى ايران صحت ندارد

باشگاه خبرنگاران جوان: آقابابايي گفت: ادعاى عربستان درباره دستگيرى نيروى نظامى ايران صحت ندارد چرا كه افرداى كه با نيروهاى اين كشور روبه رو شدند صيادان ساده اى كه قايق آنها هم قايق ماهيگيرى بوده است.

مجيد آقابابايى مدير كل امور مرزى وزارت كشور درباره ادعاى عربستان مبنى بر دستگيرى ٣ نظامى ايرانى اظهار داشت: اين موضوع مربوط به همان دو قايق ماهيگيرى است.

وى با بيان اينكه صيادان هيچ نوع ابزار نظامى همراه نداشتند افزود: عربستان با تيراندازى به دو قايق صيادى ايرانى باعث مرگ يكى از ماهيگيران شد.

آقابابايي گفت: ادعاى عربستان درباره دستگيرى نيروى نظامى ايران صحت ندارد چراكه افرداى كه با نيروهاى اين كشور روبه رو شدند صيادان ساده اى كه قايق آنها هم قايق ماهيگيرى بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کرمانشاه

      اگه آزاد نکنه. ملک سلمان ....تو کاخش رصد میشه و دو تا موشک حرامش می کنیم

    • دکتر

      یه بلوف تبلیغاتی

    • ali

      حالا واقعا با این اوضا مردم رو می خواهید بفرسید حج؟؟؟؟

    • بدون نام

      بازم هی بگید میخواهم بروم حج چه حجی وقتی که ارزشهای انسانی ملت ایران را این عربهای بی دین زیر سوال برده اند انقدر وقیح شده اند که صیادان را یا میکشند ویا به اسارت میکشند خدا میداند چقدر زجر خواهند داد چرا کاری نمیکنید چرا باید انها زندانی شوند تا کی میخواهید با غرور وابروی ملتی بازی کنید چرا برای ازادی انها تلاش نمیکنید هر چند اگر هم کشته شوند برای مسولین اهمیت ندارد باز خدا نگه دارد سپاه را که دل مردم را شاد کرد مرحبا به شهامت شما عزیزان

    • مستر اسمارت

      تکذیب, تکذیب و بازهم تکذیب... مسؤولان محترم مردم نامحرم نیستند شما حقیقت رو نگید مردم خودشون پیداش میکنن...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج