۵۵۲۸۳۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

طنز؛ ترزا می، ترزا می، استعفا استعفا

پس از اینکه برج مسکونی گرنفل لندن در آتش سوخت، مردم این شهر به دلیل آنچه سوء مدیریت و بی‌توجهی «ترزا می» به قربانیان حادثه عنوان کردند، دست به اعتراض زدند. این درحالی است که مقایسه میان این حادثه و حادثه پلاسکو تهران نشان می‌دهد....

وحید میرزایی در روزنامه ایران نوشت:

پس از اینکه برج مسکونی گرنفل لندن در آتش سوخت، مردم این شهر به دلیل آنچه سوء مدیریت و بی‌توجهی «ترزا می» به قربانیان حادثه عنوان کردند، دست به اعتراض زدند. این درحالی است که مقایسه میان این حادثه و حادثه پلاسکو تهران نشان می‌دهد غرب چقدر از نظر دموکراسی و مدیریت بحران از ما عقب‌تر است.

اولاً حادثه پلاسکو نهایت از صبح تا ظهر اتفاق افتاد. یعنی مردم صبح که از خیابان فردوسی رد می‌شدند، شاهد یک برج 15 طبقه بودند، ظهر که برگشتند شاهد برج 15 طبقه نبودند. خلاص. اما برج گرنفل چند روز در آتش می‌سوخت و مردم لندن صبح که به سمت محل کار خود می‌رفتند شاهد برج گرنفل بودند، ظهر و شب و ظهر فردا و پس‌فردا که برگشتند هم شاهد برج گرنفل بودند. فقط کمی سیاه شده بود. در کل غرب همه چیز را کش می‌دهد. مسأله دوم نحوه مواجهه مسئولان انگلستان با این حادثه بود که شخص ترزا می طوری با سوختن گرنفل برخورد کرد که انگار دارند پشم گوسفند را کز می‌دهند.
در حالی که در حادثه پلاسکو شخص آقای شهردار بارها در محل حادثه با کلاه ایمنی حاضر شد و با تکذیب همه اخبار، اجازه سوء استفاده را به برخی نداد. که البته این برخورد مناسب شهردار چندی پیش روی تی‌شرت‌هایی، توسط مردم قدرشناس به تصویر کشیده شد. مسأله سوم برخورد مردم لندن بود که متأسفانه به خاطر یک آتش‌سوزی معمولی، هر روز به خیابان‌ها می‌ریزند و اعتراض می‌کنند. اما در حادثه پلاسکو مردم عزیز تا آخرین لحظات در صحنه حضور داشتند و با خونسردی و بدون هیچ اعتراضی، فیلم‌ها و عکس‌ها را با اجازه شیر می‌کردند. این است ما که همیشه گفته‌ایم هیچ کجای دنیا کشور خودمان نمی‌شود، درست است که گاهی شرایط زندگی سخت می‌شود، گاهی تورم و رکود داریم، گاهی شب‌ها یک جای نرم نیست که بخوابیم اما در عوض 80 میلیون دور هم خوشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شهردار ماکه نوبره. حرف نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج