۵۵۳۰۱۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

توقف تولید ۵ کالای بدون مجوز در تهران

تولید پنج کالای غیراستاندارد در استان تهران پس از بازرسی های انجام شده در مراکز عرضه و توزیع متوقف و در همین راستا مقادیر فراوانی فرآورده‌ غیراستاندارد کشف شد.

خبرگزاری ایسنا: تولید پنج کالای غیراستاندارد در استان تهران پس از بازرسی های انجام شده در مراکز عرضه و توزیع متوقف و در همین راستا مقادیر فراوانی فرآورده‌ غیراستاندارد کشف شد.

مسلم بیات - مدیرکل استاندارد استان تهران- با اشاره به انجام بازرسی‌های منظم و جدی بازرسان از مراکز عرضه و توزیع در سطح استان، گفت: در این راستا مقادیر زیادی فراورده‌های غیراستاندارد کشف و توقیف شده است.

وی ادامه داد: در جریان بازرسی‌های بازرسان استاندارد، صندلی اداری با نام تجارتی "موج"، سیم و کابل با نام تجارتی "ری‌افشان"، کابین برودتی ویترینی با نام تجارتی "رادسرما"، هود و اجاق گاز با نام تجارتی "پارس مکس" و پیچ با نام تجارتی" ATLAS" به علت تولید بدون مجوز استاندارد، توقیف و به دادگاه معرفی شدند.

بیات اظهار کرد: کالاهای فوق در بازرسی‌های کارشناسان استاندارد در استان و در محدوده‌های نظیر شهرک صنعتی پرند، سعیدآباد جاجرود، کهریزک، شهرک صنعتی چهاردانگه شناسایی و توقیف شده‌اند.

طبق اعلام اداره استاندارد استان تهران، فرآورده‌های فوق مشمول اخذ استاندارد اجباری هستند و متخلفان به دلیل عدم پیروی از قانون به دادگاه معرفی شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج