۵۵۳۲۵۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سرمربی جنجالی، لیگ جهانی بعد را از دست داد

تیم ویتالی هینن بلژیکی آنقدر بدشانس بوده که با قرارگیری در مکان هفتم نتوانست به جمع شش تیم برتر لیگ جهانی راه یابد علاوه بر اینکه سال بعد هم در سطح یک لیگ جهانی قرار ندارد.

ورزش سه: تیم ویتالی هینن بلژیکی آنقدر بدشانس بوده که با قرارگیری در مکان هفتم نتوانست به جمع شش تیم برتر لیگ جهانی راه یابد علاوه بر اینکه سال بعد هم در سطح یک لیگ جهانی قرار ندارد.

تیم ملی بلژیک آنقدر بدشانس بوده که با قرارگیری در مکان هفتم نتوانست به جمع شش تیم برتر لیگ جهانی راه یابد علاوه بر اینکه سال بعد هم در سطح یک لیگ جهانی قرار ندارد. تیم ملی بلژیک علی رغم عملکرد بالای بازیکنانش در لیگ جهانی ۲۰۱۷ با بدشانسی روبرو شد و با اینکه از شرایط یکسانی همچون آمریکا برخوردار بود (هر دو تیم ۴ برد، ۵ باخت و ۱۴ امتیاز) به دلیل میانگین ست کمتر (۰٫۹۴۷) نسبت به آمریکا (۱٫۱۸۷) نتوانست به جمع شش تیم برتر لیگ جهانی راه یابد. از طرفی روند این بدشانسی ها تا جایی ادامه دارد که بلژیک در سال آینده بنا بر فرمول جدید FIVB در سطح یک قرار نخواهد داشت در حالیکه تیم قعر جدولی ایتالیا در سطح یک باقی خواهد ماند.

سرمربی جنجالی، لیگ جهانی بعد را از دست داد

لازم به یادآوری است فدراسیون جهانی والیبال برای برگزاری بیست و نهمین دوره این رقابت ها در سال ۲۰۱۸، تغییرات عمده ای لحاظ کرده که برگزاری سطح یک این رقابت ها با حضور ۱۶ تیم در دو گروه مردان و زنان از جمله این تغییرات است.

بر اساس دستورالعمل جدید ۱۲ کشور از این تعداد، حضورشان در هفت سال آینده تضمین شده و چهار کشور دیگر که برای سال ۲۰۱۸ انتخاب شدند، احتمال تغییر بر اساس عملکرد در هر سال خواهند داشت. در رقابت های لیگ جهانی جدید والیبال و در گروه مردان تیم های برزیل، ایران، چین، ایتالیا، لهستان، صربستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، آلمان، روسیه و آرژانتین حضورشان در این رقابت ها برای هفت سال آینده از سوی فدراسیون جهانی تضمین شده و تیم استرالیا، کره جنوبی، کانادا و بلغارستان در رقابت های ۲۰۱۸ شرکت می کنند و در گروه چهار تیم متغییر این رقابت ها هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج