جاباما
۵۵۳۶۵۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

یک میلیون واحد مسکن مهر افتتاح شد

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: از مجموع دو میلیون و ۲۱۰ هزار واحد مسکن مهر تا کنون عملیات ساخت یک میلیون و ۹۴۵ هزار واحد به پایان رسیده و بیش از یک میلیون و ۸۳۷ هزار واحد به بهره برداری رسیده است.

خبرگزاری ایرنا: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: از مجموع دو میلیون و ۲۱۰ هزار واحد مسکن مهر تا کنون عملیات ساخت یک میلیون و ۹۴۵ هزار واحد به پایان رسیده و بیش از یک میلیون و ۸۳۷ هزار واحد به بهره برداری رسیده است.
«احمد اصغری مهرآبادی» روز چهارشنبه در مراسم افتتاح دو هزار و ۱۱۴ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس افزود: به جز واحدهای مسکن فاقد متقاضی و یا واحدهایی که پرونده آنها در مراجع قضایی است ، هم اکنون ساخت ۹۰ هزار واحد مسکن مهر نیز در دست تکمیل است.
مهرآبادی با اشاره به پیشرفت واحدهای مسکن مهر در زمان دولت یازدهم افزود: در دولت یازدهم ما توانستیم تا کنون ۸۶۵ هزار واحد مسکن مهر را به متقاضیان تحویل دهیم که سالیانه به طور متوسط حدود ۲۱۵ هزار واحد مسکن مهر است.
وی با بیان اینکه در این مدت ۸۴۵ هزار واحد مسکن مهر نیز به مرحله فروش اقساطی رسیده است گفت: ۸۴ درصد وصول اقساط واحدهای مسکن مهر در زمان دولت یازدهم بوده و تا کنون بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان وصول شده است.
وی گفت: خوشبختانه تاکنون ۵۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای واحدهای مسکن مهر تسهیلات بانکی پرداخت شده که ۴۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان آن توسط بانک مسکن پرداخت شده است.

مهرآبادی افزود: تمام دستگاه های اجرایی در تلاشند پروژه واحدهای مسکن مهر امسال بسته شود به طوری که دولت نیز ۸۸۰ میلیارد تومان اسناد خزانه به وزارت نیرو تحویل داده است تا بتوانیم خدمات زیربنایی مورد نیاز واحدهای مسکن مهر را در کشور مهیا کنیم.

وی اظهارداشت: خوشبختانه 95 درصد پروژه مسکن مهر در استان های کشور به پایان رسیده است و هم اکنون پرونده پروژه های مسکن مهر در استان زنجان به پایان رسیده در تیرماه امسال پرونده مسکن مهر استان یزد بسته می شود و در شهریورماه سال جاری نیز پرونده مسکن مهر در استان های چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، اردبیل و دو استان دیگر نیز برای همیشه بسته خواهد شد.
مهرآبادی در پایان اظهارداشت: تلاش خواهیم کرد با همکاری تمام دستگاه های اجرایی از جمله وزارت راه و شهرسازی، وزارت نیرو و وزارت نفت تمام واحدهای بدون معارض مسکن مهر تا آخر سال 1396 به پایان برسد.

با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر و مدیرعامل شرکت شهرهای جدید دو هزار و 114 واحد مسکن مهر در فاز 8 شهر جدید پردیس در محله های دماوند، الوند، دنا و سهند دره بهشت به بهره برداری رسید و همزمان 29 واحد تجاری نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج