۵۵۳۷۱۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

پرواز در ارتفاع بالا با سرعت ۲۳۳۰ کیلومتر در ساعت

مسئولان شرکت استارت‌آپ "بوم سوپرسونیک" (Boom Supersonic) در نمایشگاه هوایی پاریس اعلام کردند سامانه XB-۱ ملقب به &#۰۳۹;baby boom&#۰۳۹; و سرعت ۲ هزار و ۳۳۰ کیلومتر در ساعت پرواز خواهد کرد.

ایسنا: یک شرکت فناوری در آمریکا به دنبال ساخت هواپیمای مسافربری سوپرسونیکی است می‌تواند ظرف ۵ سال آینده بازار سفرهای هوایی سوپرسونیک تجاری را گرم کند.
پرواز در ارتفاع بالا با سرعت 2330 کیلومتر در ساعت

به نقل از دیلی‌میل، مسئولان شرکت استارت‌آپ "بوم سوپرسونیک" (Boom Supersonic) در نمایشگاه هوایی پاریس اعلام کردند سامانه XB-۱ ملقب به 'baby boom' و سرعت ۲ هزار و ۳۳۰ کیلومتر در ساعت پرواز خواهد کرد.

این جت سوپرسونیک نخستین پروازهای آزمایشی‌ را اوایل سال ۲۰۱۸ از سر خواهد گذراند؛ این آزمایش‌ها نزدیک پایگاه نیروی هوایی ادواردز در کالیفرنیای جنوبی و با همکاری شرکت فضاپیماسازی ویرجین گالکتیک انجام خواهند شد.
پرواز در ارتفاع بالا با سرعت 2330 کیلومتر در ساعت

گفته می‌شود هواپیمای XB-۱ دارای ۵۵ صندلی خواهد بود و تا سال ۲۰۲۳ اولین مسافران آن خواهند توانست سفری سوپرسونیک را در عرض اقیانوس آرام تجربه کنند. سرعت این هواپیما ۱۶۰ کیلومتر در ساعت بیش از هواپیمای سوپرسونیک "کنکورد" و ۲.۶ برابر سریع‌تر از هواپیماهای مسافربری حال حاضر خواهد بود.
پرواز در ارتفاع بالا با سرعت 2330 کیلومتر در ساعت

"بلیک اسکال" (Blake Scholl )، موسس و مدیرعامل شرکت بوم سوپرسونیک، اعلام کرد طرح هواپیمای دموی XB-۱ ارائه شده‌ و پیش از تولید به لحاظ ایمنی بازبینی خواهد شد.

وی اعلام کرد، شرکتش ۷۶ سفارش از پنج خط هوایی برای خرید این هواپیمای مسافربری دریافت کرده چون این جت می‌تواند ظرف فقط ۳.۵ ساعت مسیر بین لندن و نیویورک را طی کند.
پرواز در ارتفاع بالا با سرعت 2330 کیلومتر در ساعت

هواپیمای مزبور به کنکورد شباهت دارد اما موتور پرسر و صدا و ناکارآمد کنکورد را ندارد. وجود موتور توربوفن مانند موتورهای هواپیماهای بوئینگ و ایرباس، این هواپیما را آرام‌تر و از لحاظ مصرف سوخت بسیار کارآمد کرده است.
پرواز در ارتفاع بالا با سرعت 2330 کیلومتر در ساعت

اوایل سال جاری میلادی شرکت بوم سوپرسونیک اعلام کرد بودجه‌ای ۳۳ میلیون دلاری را برای ساخت نمونه اولیه جت XB-۱ دریافت کرده است. گفته می‌شود هزینه ساخت این جت بیش از ۲۰۰ میلیون دلار خواهد بود و طوری طراحی خواهد شد که دارای دو ردیف تک‌صندلی باشد و هر مسافر به یک پنجره دسترسی خواهد داشت.
پرواز در ارتفاع بالا با سرعت 2330 کیلومتر در ساعت

این هواپیما به منظور کاهش زمان پرواز، در ارتفاع ۶۰ هزار پایی حرکت خواهد کرد و مسافران قادر خواهند بود انحنای زمین را ببیند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج