۵۵۳۸۱۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

اعتراض همسر کاوه رضایی به حاشیه ها

فرنوش شیخی می گوید کاری به کاوه و تیم هایی که در آن بازی می کند ندارد و می خواهد ملی پوش بماند.

روزنامه تماشاگران امروز - زواش محمدی: فرنوش شیخی می گوید کاری به کاوه و تیم هایی که در آن بازی می کند ندارد و می خواهد ملی پوش بماند.

حاشیه هایی جدای کاوه رضایی از استقلال انگار تمامی ندارد. شاید آبی ها به دلیل اینکه او تا آخرین لحظات پای میز مذاکره نمانده و ترجیح داده لژیونر شود ناراحت باشند اما طبیعی است که کاوه در هر صورت زندگی شخصی خودش را دارد و با ترسیم آینده اش تصمیمی را گرفته که از نظر خودش درست بوده است. رضایی همین یکی دو ماه پیش به جرگه متاهلین پیوست و با فرنوش شیخی، ملی پوش والیبال ایران، نامزد کرد. از همان روز بود که حاشیه های این دو ورزشکار شروع شد. ابتدا رسانه ای شدن خبر نامزدی شان بود که باعث دلخوری کاوه و همسرش شد.

شیخی درباره آن روز می گوید: «برایم عجیب بود. از بچه های رسانه کسی چیزی نمی دانست اما در کمتر از چند دقیقه دیدم که رسانه ها خبر نامزدی ما را منتشر کرده اند. یکسری چیزها خیلی شخصی است و واقعا رسانه ها نباید آنها را منتشر کنند.»

این بار هم یک خبر دیگر برای این زوج حاشیه ساز شده است. کاوه که حالا بازیکن شارلوآ بلژیک است، باید دو سال باری این تیم بازی کند. بدون شک او باید در این کشور زندگی کند و لژیونر شدن شرایط خاص خودش را دارد. روز دوشنبه بود که شایعه شد به همین دلیل فرنوش شیخی هم می خواهد قید بازی کردن در تیم ملی والیبال را بزند و همراه همسرش راهی بلژیک شود. وقتی با شیخی تماس گرفتیم از این خبر خیلی عصبانی بود و گفته: «دوباره شروع شد. اصلا این طور نیست.»
اعتراض همسر کاوه رضایی به حاشیه ها

یعنی قرار نیست به همراه کاوه رضایی به بلژیک سفر کنید؟

او یک ورزشکار حرفه ای است و برخلاف ادعای یکی از رسانه ها، قرار نیست تغییر بزرگی در زندگی ام بدهم. تغییر بزرگ زندگی من این است که کاوه زندگی ورزشی اش را به صورت حرفه ای دنبال کند و من هم همین طور.

حالا نظرتان درباره لژیونر شدن کاوه رضایی چیست؟

واقعا دخالتی نمی کنم اما ناراحتم. ناراحت از این که خیلی ها از خودشان راجع به ما می نویسند. من قید تیم ملی والیبال را نزده ام و برایم افتخار است که لباس این تیم را بر تن می کنم. دوست دارم یک بار دیگر تاکید کنم که من چنین تصمیمی ندارم و با قدرت در خدمت تیم میلی هستم و پوشیدن لباس مقدس تیم ملی را افتخاری برای خودم می دانم.

شاید عدم حضور شما در تمرینات تیم ملی این شایعه را به وجود آورد که چنین تصمیمی گرفته اید.

من این روزها درگیر زندگی شخصی خودم هستم. به همین دلیل به اردوی تیم ملی نرفتم. البته این چیز عجیبی نیست. به غیر از من خیلی از بازیکنان دیگر هم در این اردو حضور پیدا نکردند. این اردوی اولیه است و اکثر بازیکنان تیم بزرگسالان در آن حضور نداشتند؛ من هم یکی از آنها، اما از اردوی بعدی اضافه می شوم، هیچ وقت لباس تیم ملی را از تنم در نمی آورم و پوشیدن آن برایم افتخار است.

این روزها حاشیه زیادی دور شما و کاوه می گردد و...

بله دقیقا. من کاوه را سال هاست می شناسم و این موضوع تازه ای نیست. تصمیم دارم برای دیدن او به بلژیک بروم اما فقط برای مسافرت و برای اردوی تیم ملی به ایران بر می گردم. در کل نمی خواهم درباره کاوه، تیم هایی که بازی می کند و... حرف بزنم. دلایل خاص خودم را دارم و به عنوان یک شهروند می توانم این حق را داشته باشم. به همه تصمیماتی هم که کاوه می گیرد احترام می گذارم.

حرف خاصی باقی مانده؟

نه، اما از رسانه ها خواهش می کنم تا از چیزی مطمئن نشده اند خبرش را منتشر نکنند. قبلا هم این را گفته بودم. مثلا یک بار از قد من نوشته بودند که یک متر و 80 سانتی متر هستم. اگر این طوری بود که در اروپا بازی می کردم. خیلی از این دست مطالب زیاد است که برای ما حاشیه درست می شود. صادقانه درخواست می کنم که وارد بعضی از مسائل خصوصی نشوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توهم خودتومسخره کردی پس چرادیگه ازدواج کردین توایران باشی اون بلژیک چه زندگیه مشترکی جدیدوالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج