جاباما
۵۵۳۸۸۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جان لندیس:

دنیای تاریک، ارزشی برای هیولاها قائل نیست

جان لندیس (John Landis) می گوید دنیای تاریک جدید یونیورسال پیکچرز برای هیولاهای سال گذشته فیلم های کلاسیک ارزشی قائل نشده است.

وبسایت سینما گیمفا: جان لندیس (John Landis) می گوید دنیای تاریک جدید یونیورسال پیکچرز برای هیولاهای سال گذشته فیلم های کلاسیک ارزشی قائل نشده است. لندیس فیلم های کلاسیکی همچون Animal House (خانه حیوانات)، The Blues Brothers (برادران بلوز) و An American Werewolf In London (گرگ نمای آمریکایی در لندن) را برای یونیورسال کارگردانی کرده است.

جان لندیس که کارگردان موزیک ویدئو مایکل جکسون برای فیلم موفق Thriller، و نویسنده فیلم های ترسناک هالیوود براساس کتاب Monsters In The Movies سال ۲۰۱۱ بوده، خود را در جایگاهی می بیند که به عنوان یک متخصص نظر بدهد و درباره احساسش درباره کارگردانی فیلم قبلی اش که دنیای تاریک هیولایی بود، صحبت می کند.

دنیای تاریک، ارزشی برای هیولاها قائل نیست

لندیس در مصاحبه ای با Entertainment Ie، درباره دنیای هیولایی جدید یونیورسال با اشاره بر اینکه "این ایده ی جدیدی نیست" صحبت کرده است:

اگر یونیورسال دهه ۴۰ را به یاد داشته باشید، اونموقع آن ها بیشتر فیلم کلاسیک می ساختند. فیلم هایی همچون House Of Dracula، House Of Frankenstein، Frankenstein Meets The Wolf Man بیشتر ساخته می شدند. می دونید که چرا این ها رو می ساختند دیگه؟ هیولا وارد می شود! (خنده) و بعد یکی از این طنزها واقعا ساخته شد، Abbot & Costello Meets Frankenstein، که فیلم خیلی خنده داری هم بود، و واقعا فیلم هیولایی بود. فکر می کنم این یکی از مشکلات دنیای تاریک یونیورسال است که ارزشی برای هیولاها قائل نیست.

دنیای تاریک رسما این ماه با ریبوت The Mummy کارش را شروع می کند که تام کروز و راسل کرو ستاره های این فیلم هستند. این فیلم را الکس کرتزمن (Alex Kurtzman) کارگردانی کرده است. مشکل لندیس با این فیلم این است که The Mummy نباید فقط بخاطر ستاره هایش در زمره ی فیلم های دنیای تاریک قرار گیرد، بلکه باید درباره خود این هیولاها باشد. بنظر می رسد تاریخ از این استدلال او حمایت می کند چون فیلم های هیولایی یونیورسال مانند Frankenstein، Dracula و The Mummy باعث ستاره شدن بوریس کارلوف ( Boris Karloff) و بلا لوگوسی (Bela Lugosi) شدند. او در این باره می گوید:

الان اینطوری شده که که استودیوها یک فیلم را با ۱۵۰، ۲۰۰ میلیون دلار می سازند اما می ترسند ریسک کنند. شما درباره دنیای تاریک از من پرسیدید، اگر می خواهید از The Mummy فیلم دربیارید و بسازید دیگه چه نیازی به تام کروز و راسل کرو دارید؟ وقتی گفتید تام کروز توی فیلم The Mummy بازی می کنه، هیچ تصویر وحشتناکی نخواهید دید. این دیگه The Mummy نخواهد بود، نمی دونم بیشتر فیلم تام کروز است.

وقتی لندیس می گوید دنیای تاریک آینده باید با حضور ستاره های کمتر شناخته نشده به هیولاهایش احترام بگذارد، پس استودیو فیلم سازی با مشکل مواجه شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج