جاباما
۵۵۳۹۷۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آیا قله تفتان فوران کرده است؟

روزگذشته و به‌دنبال بوی بد پخش شده در فضای شهر خاش، فعالیت آتشفشان تفتان به عنوان یکی از دلایل احتمالی ایجاد این بو اعلام شد، موضوعی که سبب نگرانی برخی از ساکنان اطراف این قله آتشفشانی شده است.

خبرگزاری ایسنا: روزگذشته و به‌دنبال بوی بد پخش شده در فضای شهر خاش، فعالیت آتشفشان تفتان به عنوان یکی از دلایل احتمالی ایجاد این بو اعلام شد، موضوعی که سبب نگرانی برخی از ساکنان اطراف این قله آتشفشانی شده است.
غلامرضا اربابی مدیرکل بحران استان سیستان و بلوچستان درباره اینکه آیا ممکن است قله تفتان فوران کرده و آتشفشان این منطقه را تهدید کند گفت: به دنبال ایجاد این بو در شهرستان خاش، تیمی برای یافتن منشاء و علت این بو تشکیل شد و همانطور که قبلا هم گفتم فعالیت آتشفشان تنها به عنوان یکی از دلایل احتمالی این پدیده مطرح شد و دلایل دیگری نیز مانند فعالیت کارخانه ایزوگام یا فعالیت شهرک صنعتی و ... مطرح شد که هیچکدام از این‌ها اثبات نشده و موضوع همچنان در حال بررسی است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ خطر ناشی از آتشفشان منطقه را تهدید نمی‌کند، اظهارکرد: شرایط قله تفتان عادی است و بررسی‌های زمین شناسی و علمی نشانه‌ای از اینکه ممکن است آتشفشان قله تفتان فعال شده و خساراتی به بار بیاورد را تایید نمی‌کند. بنابراین از مردم نیز می‌خواهیم که به شایعات توجه نکرده و خیالشان راحت باشد.

غلامرضا اربابی تصریح کرد:‌ احتمال فوران قله تفتان به هیچ عنوان وجود ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج