۵۵۴۳۰۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

فرودگاه یاسوج تعطیل می شود

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: در حالی که به دلیل آغاز عملیات روکش آسفالت باند فرودگاه یاسوج، پروازهای این فرودگاه از ۲۶ خرداد به مدت تقریبی ۶۰ روز انجام نمی‌شود، این فرودگاه آماده جهش بزرگ بعد از اجرای طرح توسعه است.

خبرگزاری ایسنا: مدیر فرودگاه یاسوج گفت: در حالی که به دلیل آغاز عملیات روکش آسفالت باند فرودگاه یاسوج، پروازهای این فرودگاه از ۲۶ خرداد به مدت تقریبی ۶۰ روز انجام نمی‌شود، این فرودگاه آماده جهش بزرگ بعد از اجرای طرح توسعه است.

علی محسنیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: این عملیات در ادامه اجرای طرح توسعه و بهسازی سطوح پروازی فرودگاه صورت می‌گیرد و با توجه به درخواست پیمانکار و مشاور طرح برای در اختیار گرفتن همه سطوح پروازی برای روکش کردن باند، هماهنگی‌های لازم با شرکت هواپیمایی آسمان صورت گرفته است و پروازهای فرودگاه یاسوج از تاریخ ۲۶ خردادماه به مدت دست‌کم دو ماه انجام نمی‌شود.

وی با اشاره به اهمیت از سرگیری پروازهای فرودگاه در اسرع وقت بیان کرد: از مشاور و پیمانکار خواسته شده است تا با اجرای دقیق و بدون وقفه کارها در چارچوب برنامه‌ریزی شده و همچنین استفاده از همه ظرفیت‌ها، پروژه روکش باند را در مدت زمان پیش‌بینی شده دو ماهه به اتمام برسانند.

مدیر فرودگاه یاسوج با بیان اینکه تکمیل سیستم روشنایی باند فرودگاه یاسوج بعد از اجرای روکش باند آسفالت در دستور کار قرار خواهد گرفت، اظهار امیدواری کرد؛ با اجرای به موقع عملیات تطویل و بهسازی توسط پیمانکار طرح، سامانه روشنایی باند فرودگاه یاسوج نیز تکمیل و همزمان بهره‌برداری شود.

محسنیان تصریح کرد: درباره خط‌کشی باند و وارسی پروازی دستگاه‌های کمک ناوبری فرودگاه، بلافاصله بعد از اجرای روکش با ادارات ستادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، هماهنگی لازم به عمل می‌آید و اقدام مقتضی صورت خواهد گرفت.

مدیر فرودگاه یاسوج با اشاره به ضرورت آمادگی شرکت‌های هواپیمایی و فعالان بخش خصوصی علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در حوزه فرودگاهی اضافه کرد: این شرکت ها و فعالان برای سرمایه‌گذاری و جهش بزرگ بعد از اجرای طرح توسعه فرودگاه یاسوج آمادگی لازم داشته باشند و از این فرصت مناسب برای توسعه استان و تولید ثروت و اشتغال‌زایی استفاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه یاسوج فرودگاه داره خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج