۵۵۴۳۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نادری: جای آقایی را به خوبی پر می‌کنم

مدافع چپ جدید تراکتورسازی اعلام کرد تیمش با تکیه بر جوانان نتایج خوبی در لیگ برتر کسب می کند.

ورزش سه: مدافع چپ جدید تراکتورسازی اعلام کرد تیمش با تکیه بر جوانان نتایج خوبی در لیگ برتر کسب می کند.

با جدایی سعید آقایی از تراکتورسازی و محرومیت این باشگاه از جذب بازیکن جدید، حالا امیدهای یحیی گل محمدی برای پست دفاع چپ به محمد نادری است. بازیکن جوانی که سال قبل به تراکتور اضافه شد اما بازی به او نرسید و نیم فصل به طور قرضی به نساجی مازندران رفت. نادری حالا به تراکتورسازی برگشته و امید زیادی دارد تابتواند برای تیمش مفید باشد.

محمد نادری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تراکتورسازی، وضعیت خودش، جایگزینی سعید آقایی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:
شرایط خوبی داریم

با اینکه تیم ما از نقل و انتقالات محروم است اما شرایط خوبی داریم. جوانگرایی خوبی در تراکتورسازی انجام شده و آقای گل محمدی چند بازیکن خوب از تیم های پایه اضافه کرده است. خوشبختانه همه چیز خوب پیش می رود و انشاءالله بتوانیم لیگ برتر را با قدرت شروع کنیم.
گل محمدی به جوانان اتکا کرده است

گل محمدی برای لیگ برتر هفدهم به جوانان اتکا کرده است. البته چند بازیکن باتجربه خوبی نیز داریم که الگوی همه ما هستند و کمک می کنند تا بتوانیم اعتماد به نفس پیدا کنیم و بهتر در ترکیب تیم باشیم. امیدوارم با حمایت هواداران روزهای خوبی را در لیگ هفدهم سپری کنیم.
گچ دستم را باز می کنم

دست من قبل از تمرینات دچار شکستگی شد. تا چند روز دیگر گچ دستم را باز می کنم و مشکل خاصی نخواهم داشت. شرایط بدنی ام هم خوب است و امیدوارم بتوانم بازی های خوبی برای تراکتورسازی انجام دهم.

جای سعید آقایی را پر می کنم

سعید آقایی بازیکن بزرگی است و دوستی خوبی نیز با او دارم. به هر حال شرایط برای اینگونه رقم خورده که از تراکتورسازی بروم. من نهایت تلاشم را انجام می دهم تا بتوانم به بهترین شکل ممکن جای سعید را پر کنم. انگیزه زیادی دارم تا خودم را نشان دهم و امیدوارم مهره موثری برای تراکتورسازی باشم.
برای قهرمانی تلاش می کنیم

همانطور که گفتم تیم ما تیم جوانی است اما شک ندارم امسال نتیجه می گیریم. همانطور که آقا یحیی گفت برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد. امیدوارم موفق باشیم.
از هواداران می خواهم حمایت کنند

قطعا کسب موفقیت بدون حمایت هواداران به دست نمی آید. هواداران تراکتورسازی همواره شرمنده مان کردند و الان بیشتر از هرچیز به حمایت آنها نیاز داریم. امیدوارم در این مسیر موفق باشیم و بتوانیم محبت هواداران را جبران کنیم.

امیدوارم نساجی لیگ برتری شود

از هواداران خوب نساجی هم تشکر می کنم. من روزهای خوبی را در نساجی سپری کردم. از ته دلم آرزو می کنم که این تیم به لیگ برتر صعود کند و هواداران نساجی هم خوشحال شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج