۵۵۴۳۱۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بازشماری آرای انتخابات شورای شهر بندرعباس

هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کشور با بازشماری ۱۵ درصد دیگر از صندوق‌های انتخابات شورای شهر بندرعباس موافقت کرد.

خبرگزاری ایسنا: هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کشور با بازشماری ۱۵ درصد دیگر از صندوق‌های انتخابات شورای شهر بندرعباس موافقت کرد.

احمد مرادی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر ، افزود: پیرو برگزاری جلسه هیات عالی نظارت استان با حضور ذوالقدر، هاشمی تختی و بنده و تأکید بر بازشماری تمامی صندوق‌های انتخابات شورای شهر بندرعباس و پیگیری اجرای آن، صبح امروز هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای کشور با بازشماری ۱۵ درصد دیگر از صندوق‌های انتخابات شورای شهر بندرعباس موافقت کرد.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان هرمزگان، با تقدیر از پیگیری‌های ذوالقدر، نماینده شرق هرمزگان در موافقت هیات مرکزی نظارت بر انتخابات با بیان اینکه درخواست بازشماری تمامی صندوق‌های انتخابات شورای شهر بندرعباس در موعد قانونی از هیات اجرایی شهرستان بندرعباس خواسته‌شده بود، تصریح کرد: به‌طور حتم پیگیری‌های نماینده شرق هرمزگان در مجلس در تحقق مطالبات به‌حق داوطلبین معترض ارزشمند بوده است.

وی با بیان اینکه با مشاهده برخی جابجایی‌ها در شمارش ۲۶ صندوق انتخابات شورای شهر بندرعباس، بازشماری صندوق‌های دیگر خواسته به‌حق اعضای هیات عالی نظارت و داوطلبین معترض بوده است، خاطرنشان کرد: هیات مرکزی نظارت کشور اعلام کرده در صورت مشاهده تغییرات زیاد، مجوز بازشماری کلی نیز صادر می‌شود.

مرادی با اشاره به اینکه باید در مسیر شفاف‌سازی و دور کردن هرگونه حاشیه پیش برویم، اضافه کرد: برخی رسانه‌ها در این مدت با فضاسازی سعی در متشنج کردن فضای آرام بازشماری و عدم تحقق آن داشتند که خوشبختانه هیات نظارت و اجرایی در فضایی سالم و به‌دوراز هرگونه جاروجنجال در مسیر قانونی گام خواهد برداشت و امیدوارم شهروندان تنها از طریق رسانه‌های رسمی روند بازشماری آرا را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه در تماس با نماینده حقوقی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات کشور موافقت با بازشماری ۱۵ درصد صندوق انتخابات شورای شهر بندرعباس، اعلام شد، افزود: منتظر ارسال موافقت‌نامه هستیم تا هرچه سریع‌تر با ابلاغ به هیات اجرایی شاهد برگزاری بازشماری ۱۵ درصد صندوق‌های انتخابات شورای شهر بندرعباس باشیم.

مرادی زمان بازشماری ۱۵ درصد دیگر از صندوق‌های انتخابات شورای شهر بندرعباس را طبق اعلام نظر هیات اجرایی انتخابات شهرستان بندرعباس دانست و عنوان کرد: امیدواریم این امر هر چه زودتر محقق شود تا دغدغه داوطلبین و شهروندان در این خصوص رفع شود.

رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان هرمزگان در پایان با تأکید بر اینکه هیات مرکزی نظارت خواستار مشخص شدن تکلیف انتخابات شورای شهر بندرعباس در سریع‌ترین زمان ممکن است، خاطرنشان کرد: از فرماندار بندرعباس می‌خواهم روند بازشماری را تسریع بخشیده و با بهره‌گیری از نیروهای توانمند ظرف یک روز بازشماری صندوق‌هایی که تعیین خواهد شد را انجام دهد.

به گزارش ایسنا، در انتخابات شورای شهر بندرعباس از مجموع ۱۸۱ صندوق، ۲۶ صندوق در مرحله نخست بازشماری شد که معادل ۱۴.۵ درصد بود که در نتیجه یک نفر از منتخبین شورای شهر بندرعباس تغییر کرد و حال باید ۱۵ درصد دیگر بالغ‌ بر ۲۷ صندوق نیز در مرحله دوم بازشماری شود و باید منتظر نتیجه ماند.



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج