۵۵۴۳۲۶
۱۳ نظر
۵۰۰۱
۱۳ نظر
۵۰۰۱
پ

درخواست تراکتور از استقلال؛ از ما بازیکن نگیرید!

مدیران باشگاه تراکتورسازی از همتایان خود در باشگاه استقلال درخواست کردند بازیکنی از تیم تبریزی جذب نکنند.

ورزش سه: مدیران باشگاه تراکتورسازی از همتایان خود در باشگاه استقلال درخواست کردند بازیکنی از تیم تبریزی جذب نکنند.

با جدی شدن بحث حضور خالد شفیعی در تیم استقلال باشگاه تراکتورسازی از مسئولان استقلال خواست بازیکنی از این تیم جذب نکنند. تراکتوری ها از جذب بازیکن جدید در نقل و انتقالات محروم هستند، با خالد شفیعی مدافع تیم خود برای تمدید قرارداد به توافق نرسیدندو به دنبال این هستند تا مسئولان استقلال را از جذب این بازیکن منصرف کنند.

محمد جواد پاینده، مدیررسانه ای تراکتورسازی در این باره به "ورزش سه" گفت: باشگاه تراکتورسازی شرایط خاصی را تجربه می کند. با توجه به جدایی چند بازیکن و کمبود بازیکن بزرگسال در تیم ما و اینکه باید چند ماه دیگر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نماینده ایران حاضر شویم، به همه بازیکنان خود نیاز داریم. مشکل محرومیت فیفا شرایط ویژه ای را برای ما ایجاد می کند و انتظار داریم سایر باشگاه ها با ما همکاری لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: طبیعتا در چنین شرایطی انتظار باشگاه تراکتورسازی از سایر باشگاه ها این بوده که با تعامل در کنار ما باشند و شک نکنید در آینده تراکتورسازی نیز در آینده چنین تعاملی را با سایر باشگاه های بزرگ فوتبال ایران خواهد داشت.

مدیررسانه ای باشگاه تراکتورسازی در بخش دیگری از صحبت های خود تاکید کرد: از مدیران باشگاه استقلال انتظار داشتیم در این زمینه مثل باشگاه های پرسپولیس و ذوب آهن با ما تعامل داشته باشند. آقای آجورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه شخصا از مدیران استقلال درخواست کرد که با ما تعامل داشته باشند و بازیکنی از تیم ما جذب نکنند تا در این مقطع حساس تراکتورسازی تضعیف نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اکبر

      استقلال کثیف تر از این حرفهاست که به بیانیه شما گوش دهد

    • mrobaei

      آقایون مسئول تراکتورسازی،
      یادتون هست پارسال که پرسپولیس در کورس قهرمانی بود، تصمیم گرفتید با تهدید و ترعیب عالیشاه و نورالهی اونها رو از پرسپولیس دور کنید تا پرسپولیس تضعیف بشه و شما بتونید قهرمان بشید؟
      چوب خدا و آه هواداران میلیونی پرسپولیس صدا نداره و دیدید که مصداق کامل ضرب المثل چاه نکن بهر کسی، اول خودت بعدش کسی به سر تیم خودتون اومد و محروم شدید.

      حال چه شده که دم از مردانگی و مروت می زنید؟ مگر شما سال گذشته مروت و مردانگی به خرج دادید که الان توقع همین خصایص رو از بقیه تیم ها دارید؟

      مدیران پرسپولیس امسال در حق شما گذشت و مردانگی را تمام کردند و علیرغم رفتار ناجوانمردی سال قبل شما، اعلام کردند که از تراکتورسازی بازیکن نمی گیرند تا هیچ بازیکن شما حتی نتونه براتون با اسم پرسپولیس بازارگرمی کنه.

      اما اینو بدونید که منصوریان و مدیران استقلال مثل مدیران پرسپولیس نیستند و قطعا از حق طبیعی خودشون برای مذاکره و استفاده از بازیکنان استفاده می کنند.

    • بدون نام

      با این وضعیت میخوان با رقیبای اسیایی مسابقه بدن. مسخره است

    • بدون نام

      آقایون تراکتوری اگر استقلال شرایط شما رو داشت و بازیکنانش به سن سربازی میرسیدند آیا شما دست از سر تیم استقلال یا هر تیم دیگه ای بر میداشتید حالا خواهش میکنید که از ما بازیکن نگیرید؟!! نمونه اش عالیشاه و نوراللهی!! شما چندین سال دارید لقمه آماده دیگر تیمهارو میبلعید! !!!

    • بدون نام

      شما از همین الان آمار دارید که صد سال دیگه کدوم بازیکن پا به عرصه میذاره و کی موقع سربازیش میشه.تا اون رو به خدمت بگیرید.

    • بدون نام

      به به حالا درک کنید که هواداران دیگر تیمها چی میکشن.همین استقلال سال دیگه چندین بازیکن سرباز داره.اگر خودتون احتیاج نداشته باشید قرضی میدینش به گسترش یا ماشین سازی یا شهرداری تبریز..!!!

    • حسین قاسمی

      انشاالله خالد شفیعی میاد دفاع استقلال سیم خاردارمی شود

    • بدون نام

      خالد شفیعی خودش تمایل داره بیاد استقلال و درسته شرایط شما الان‌بحرانیه اما مگه خود تیم شما پارسال رعایت کرد پس چوب خدا صدا ندارد هرچند بهتره با جوانانتون مثل استقلال و میدان‌دادن مبارزه کنید و این‌توفیق اجباری و اتکا ب جوانانتونه

    • بدون نام

      چه کاره شاقی از منصوریان خواستید سرمربی که هیچوقت اصول بازی جوانمردانه رو رعایت نکرد وهمیشه خواستهای خودشو با ناجوانمردی پیش برده چیزی که باروح جوانمردی فرپلی مغایرت داره مثل فصل قبل وجریان کاوه وپرسپولیس یا پیشنهادش به بازیکن رغیب که بهش گفت برو توی تمرینات وبی نظمی کن تا خودشون اخراجت کنن وحالا هم طبق شواهد خالدشفیعی خیلی به باشگاه استقلال نزدیکه

    • نگار

      همونطوری ک دولت بیت المال رو خرج تیمای تهران میکنه و صدا و سیمای ملی در اختیار تهرانیاس این سپاهه ک تعیین میکنه بازیکن سرباز کجا بره
      اگه تیمی از بازیکن سرباز نفع ببره همونقدر هم ضرر میبینه ما هزاربار گفتیم الانم میگیم ما بازیکن سرباز نمیخوایم
      نمونش جداشدنای بازیکنا وقتی ک تو ترکیب جا افتادن و تیم میخوادشون
      یا حتی بی تعصب بازی کردن و جنجال ب پا کردناشون
      البته بازیکنان شریف کم نیستن
      ضمنن باید بگم اگه تونستید بازیکن بگیرید یعنی تمام تلاشتونو بکنین؛بازیکنی ک بخواد تو این شرایط از تیم جدا بشه یا بازارگرمی کنه همون بهتر ک بره چون در تراختور بودن لیاقت و غیرت میخواد
      ما خوشحالیم ک تراختور امسال جوونتر از هر ساله و بازیکنای باغیرتی داره
      یاشاسین غیرتلی اویونچولار
      یاشاسین تراختور

    • نگار

      وی ادامه داد: طبیعتا در چنین شرایطی انتظار باشگاه تراکتورسازی از سایر باشگاه ها این بوده که با تعامل در کنار ما باشند و شک نکنید در آینده تراکتورسازی نیز در آینده چنین تعاملی را با سایر باشگاه های فوتبال ایران خواهد داشت.

      واقعا بعضیا متن رو هم نمیخونن؟!!

    • بدون نام

      اخه لنگی بی عقل چه کار به منصوریان بی چاره داری؟ متصوریان کجا ناجوانمردانه کارشو پیش برد؟ منصوریان همون مربی ای هست ک بازیکنای جوون رو خودش ب فوتباب معرفی کرد.نمونش نورافکن و... نیازی نییت بیاد بازیکنی مثل بازیکنای شما رو بگیره.شما لنگیا اینقد سیاستتون کثیفه ک وقتی تو یه نقل و انتقالات شکست میخورین جنبشو ندارین و به بازیکن انگ لنگی بودن میزنین .مهدی قاعدی بدبخت از اولش استقلالی بود بهش کفتین لنگیه مثل کاوه .الانم از سوزش هایی ک نصیبتون شده و بیرانوند و طارمی میخوان برن میخواین خودتونو راحت کنین.ولی بگم ناجوانمرد خمون مربیه که بیرانوند رو با پول تطمیع کرد که از نفت بیاد پرسپولیس درصورتی ک خودش گفته بود استقلالیه.اینم اضافه کنم تراکتور در حدی نیست ما ازش بازیکن بگیریم .اصلا خالد به چه دردی میخوره؟ فقط بلده پرتاب اوت کنه.ولی از مدیران تیمم راضی ام ک هم تمام بدهی ها رو داد هم بازیکنانی عالی جذب کردند و خسته نباشید بهشون میگم ولی خواهشا پرسپولیسیای گل وقتی نمیتونن یه بازیکن رو بگیرن بهش انگ لنگی بودن نزنن ممنون میشیم

    • بدون نام

      نگار من با تمام احترامی که واست قاعلم باید بگم بازیکنای حال حاضر تراکتور درحدی نیستن که استقلال بخواد جذبشون کنه .چون بازیکن خوبی ندارید با تمام احترام.ولی باید بگم که ما هم دنبال بازیکن خط دفتعی هستیم و حق داریم پیشنهاد بدیم.چطور شما از ما بازیکن سرباز میگیرین؟ شما خیلی عزیزی ولی کل مملکت مسئولان دارن به تبریز خدمت میکنن جای بقیه ی شهر ها..س اعتراضی نمیتونی داشته باشی عزیزم یکمم خق به جانب ما بگیر.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج