جاباما
۵۵۴۴۳۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تکواندوی حرفه ای با جوایز ۱۰۰ هزاردلاری

هیات اجرایی فدراسیون جهانی تصمیمات جدیدی اتخاذ کرد که مهمترین آن اضافه شدن یک دور به مسابقات جایزه بزرگ و برگزاری رقابتهای گراند اسلم می باشد.

خبرگزاری مهر: هیات اجرایی فدراسیون جهانی تصمیمات جدیدی اتخاذ کرد که مهمترین آن اضافه شدن یک دور به مسابقات جایزه بزرگ و برگزاری رقابتهای گراند اسلم می باشد.

آخرین جلسه هیات اجرایی فدراسیون جهانی با ترکیب فعلی و به ریاست دکتر «چو» برگزار شد. در این جلسه کلیه اعضا با اضافه شدن یک دوره رقابت به سری مسابقات قهرمانی تکواندو جایزه بزرگ جهان در هر سال میلادی طی دو سال آینده موافت کردند. میزبان این رقابتها در دو سالهای ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ میلای نیز ایتالیا و شهر رم انتخاب شد.

استقبال خوب کشورهای مختلف از بازیهای ساحلی جهان، فدراسیون جهانی را ترغیب کرد که این پس هر ساله نسبت به برگزاری چنین رقابتهای اقدام کند. همچنین میزبانی مرحله نهایی رقابتهای جایزه بزرگ در سال ۲۰۱۸ و رقابتهای تیمی قهرمانی جهان در همین سال به امارات و شهر فجیره واگذار کرد. صوفیه بلغارستان که در مبارزه با فجیره بازنده شده بود، میزبانی مرحله سوم رقابتهای جایزه بزرگ در سال ۲۰۱۹ را برعهده گرفت.

ضمن اینکه تونس میزبانی مرحله نهایی رقابتهای جایزه بزرگ و تیمی قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۰ را برعهده گرفت. این کشور در سال ۲۰۱۸ میزبان رقابتهای نوجوانان جهان نیز خواهد بود.

برگزاری نخستین دوره رقابتهای گراند اسلم از دسامبر ۲۰۱۷ از دیگر تصمیمات مهم این جلسه بود. این رقابتها در چهار وزن المپیکی و با حضور ۱۲ تکواندوکار برتر هر وزن برگزار خواهد شد. رقابتهایی که با شکل و شمایل حرفه ای و جوایز نقدی برگزار خواهد شد. «شی هاپ چانگ» اولین دوره این رقابتها به میزبانی چین در شهر «ووکسی» پهن می شود و نفرات اول تا سوم به ترتیب ۷۰، ۲۰ و ۱۰ هزار دلار جایزه دریافت خواهند کرد.

رسمی شدن نقش نایب رئیس فدراسیون جهانی، پرداخت حق عضویت فدراسیون های عضو به جای ماه دسامبر هر سال در فوریه، تغییر امتیاز بندی در رنکنیگ جهانی، تغییر مقررات داوران پاراتکواندو ، اعطای لوح تقدیر و کمربند افتخار به تیمسار احمد فولی رئیس اتحادیه تکواندو آفریقا و «زین یوسف» کودک مصری با شجاعت در مقابل بیماری سرطان ایستادگی کرد، از دیگر تصمیمات این جلسه بود.

انتخابات فدراسیون جهانی امروز جمعه درکره جنوبی برگزار خواهد شد و ترکیب اعضای جدید هیات اجرایی معرفی می شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج