جاباما
۵۵۴۶۷۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رجب زاده: ۲۰ سال با عشق بازی کردم

مهدی رجب زاده می گوید که حضور امیرقلعه نویی در تیم ذوب آهن باعث ایجاد روحیه پیروزی در این تیم خواهد شد.

ورزش سه: مهدی رجب زاده می گوید که حضور امیرقلعه نویی در تیم ذوب آهن باعث ایجاد روحیه پیروزی در این تیم خواهد شد.

مهدی رجب زاده به تازگی وارد پنجمین دهه زندگی خود شده است و با این وجود همچنان با عشق و علاقه ی خاصی به فوتبال حرفه ای ادامه می دهد.

کاپیتان ذوب آهن در گفتگو با "ورزش سه" در مورد حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت ذوب آهن به خبرنگار "ورزش سه" گفت: شخصا زمانی که امیر خان به عنوان مربی تیم انتخاب شدند خیلی خوشحال شدم چون هر جا می روند تفکراتشان این است که به دنبال قهرمانی باشند و این می تواند به تیم شخصیت برنده بودن را بدهد. به هر حال تیم تحت تاثیر مربی قرار دارد و امیر خان هم پر افتخارترین مربی ایران است و همیشه ثابت کرده همیشه جزو مدعیان قهرمانی است. این ویژگی پیروزی خواهی امیر خان کمک می کند تا تیم به دنبال پیروزی باشد. در بحث های غیر فنی هم مربی است که اصول و نظم و انضباط خاصی دارد. من خیلی از این اتفاق خوشحالم. کمک های آقای قلعه نویی هم خارجی هستند و تمرینات خوبی برگزار می کنند. تیم خوبی هستیم و امیدوارم یک تیم آماده و گردن کلفت را آماده مسابقات کنیم که از اول شروع خوبی داشته باشیم و این هم با توجه به توان فنی امیرخان، کمک مدیریت و زحمت بچه ها امکان پذیر است.

کاپیتان ذوب آهن در پاسخ به اینکه ذوب آهن برای قهرمانی به لیگ هفدهم وارد می شود، ادامه داد: اینکه از حالا برای قهرمانی صحبت کنیم زیاد مهم نیست؛ مهم این است که تمام تلاشمان را برای قهرمانی به کار بگیریم. ما باید تلاش کنیم و اگر خوب باشیم در مسیر درست قرار می گیریم.

مهدی رجب زاده که روز ۳۱ خرداد ماه ۱۳۵۷ به دنیا آمده چند روز پیش تولد خود را پشت سر گذاشت؛ رجب زاده در پاسخ به سوالی درباره ی اینکه آیا فکر می کرده تا این سن به فوتبال ادامه دهد، عنوان کرد: سال اولی که به ذوب آهن آمده بودم جوان و سر حال بودم؛ تازه ازدواج کرده بودم و دخترم هم تازه به دنیا آمده بود. آن موقع در تمرین با خودم می گفتم چطور می شود وقتی سن یک بازیکن حرفه ای بالا می رود. الان نگاه می کنم و می بینم که ۹ سال از آن زمان گذشته است؛ مثل برق و باد گذشت. ۲۰ سال است که در لیگ بازی می کنم و خدا را شکر می کنم که توانستم این مسیر را طی کنم.

بازیکن کهنه کار ذوب آهن در ادامه با اشاره به اینکه بازیکنان جوان باید قدر فرصت های خود را بدانند، خاطرنشان کرد: به جوانان توصیه می کنم قدر فرصت هایی که در اختیار دارند بدانند. فرصت بازی حرقه ای را هر کسی به دست نمی آورد و خیلی ها آرزو دارند وارد آن شوند. باید بهترین استفاده را از فرصت خود بکنند چرا که این ورزش تمام می شود و به هر حال هر ورزشکاری باید روزی به کار خود پایان دهد و من هم حالا در آستانه جدایی از فوتبال قرار دارم؛ کما اینکه خیلی از بازیکنان سال گذشته از فوتبال خداحافظی کردند. این فرصتی در اختیار جوانان است که بتوانند با استفاده از آن در شرایط بد اقتصادی هم شرایط خودشان را بهبود بخشند و هم به خانواده شان کمک کنند.

رجب زاده در مورد اینکه علیرغم سن و سال بالا همچنان به فوتبال ادامه می دهد و همینطور عملکرد خوب در سال گذشته، گفت: خوشبختانه فصل گذشته شرایط خوبی داشتم و از نظر خودم عملکردم خوب بود. همینجا از زحمات آقای گل محمدی و حسینی طی این مدت تشکر می کنم. پارسال فصل خوبی پشت سر گذاشتیم. با جی پی اس هایی هم که داشتیم آمار دوندگی خوبی ثبت کردم. امسال هم با تیم تمرین می کنم. شرایط خوبی دارم و اگر مشکل خاصی در تمدید قرارداد ایجاد نشود امسال هم ادامه می دهم. فصل به فصل پیش می روم و تا جایی به فوتبال ادامه می دهم که شرایط خوبی داشته باشم.
کاپیتان ذوب آهن در ادامه با اشاره به سختی جدایی از فوتبال پرداخت و در این باره توضیح داد: از همین حالا من عزا گرفته ام که چطور از فوتبال خداحافظی کنم؛ فوتبال چیزی بوده که من همیشه با عشق دنبالش بوده ام و شاید این دلیل ماندگاری ام تا این سن و سال در فوتبال بوده است.

رجب زاده همچنین در مورد تمدید قرارداد و اینکه جلسات او و چند بازیکن در رسیدن به توافق بدون نتیجه به پایان رسیده اظهار داشت: چند تا از بچه ها قراردادهایشان تمدید نشده. من به همراه این بچه ها صحبت هایی داشتیم و مدیران باشگاه هم صحبت های خودشان را مطرح کرده اند؛ اختلاف نظرهایی وجود دارد که هنوز به توافق نرسیدیم ولی مشکل خاصی وجود ندارد و طی این هفته مشکل حل خواهد شد.

رجب زاده در پایان به قدردانی از افرادی پرداخت که در این مسیر همراهش بوده اند و اظهار داشت: از پدر و مادرم تشکر می کنم و همسرم که همیشه و در هر زمینه ای کمک می کند که به فوتبالم ادامه دهم و دچار مشکلات نشوم. از دخترگل و پسر نازنینم هم تشکر می کنم که همیشه با استقبالی که از من می کنند، انگیزه ام را دوچندان می کنند. از خدا می خواهم شرایطی داشته باشم که بتوانم زحمات همه ی آنها را جبران کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج