جاباما
۵۵۴۶۷۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

وزیر، عملاً هیات مدیره جدید سرخابی‌ها را حذف کرد

با وعده هفته به هفته معرفی اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس به جایی رسید که تقریبا نقل و انتقالات تمام شد و اعضای جدید عملا در بودجه و تصمیم های سال آینده نقشی نخواهند داشت.

خبرگزاری مهر: با وعده هفته به هفته معرفی اعضای هیات مدیره استقلال و پرسپولیس به جایی رسید که تقریبا نقل و انتقالات تمام شد و اعضای جدید عملا در بودجه و تصمیم های سال آینده نقشی نخواهند داشت.

در حالی که وزارت ورزش و مسئولان آن اعلام کرده بودند که در نهایت تا پایان خردادماه اسامی اعضای هیات مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس را اعلام خواهند کرد اما این اتفاق رخ نداد.

در واقع سه ماه است که هر دو باشگاه در انتظار تغییرات و در برزخ قرار دارند و نمی دانند که فردا کدامین رویکرد را خواهند داشت و با وجود آنکه عملا وزیر ورزش از هر دو مدیر دفاع کرده و مدیر عامل را حتی قبل از تعیین اعضای هیات مدیره معرفی و تثبیت کرده است اما به نظر می رسد این عدم اعلام اسامی و گذراندن زمان از این هفته به هفته بعد و از این ماه به ماه بعد نوعی تعمد ر خود دارد آن هم در حالی که قرارداد بازیکنان بسته شده و عملا هیات مدیره جدیدی که قرار است امسال مدیریت کند، برخرید های دو باشگاه و بودجه سالیانه هیچ دخل و تصرفی ندارد.

در واقع هیات مدیره برجایی تکیه می زند که ساختمانش از قبل ساخته شده و اعضای جدید فقط می توانند آن را تماشا کنند.

در هر صورت خرداد بی حادثه برای استقلال و پرسپولیس گذشت و عملا هیات مدیره ای که برای هر دو باشگاه ماه هاست تشکیل جلسه نداده چون وجود خارجی ندارد در سال آینده هم دخل و تصرفی بر امور باشگاه نخواهد داشت و اصالتا به نظر می رسد وزارت ورزش عامدانه با تاخیر اعلام اسامی هیات مدیره منتخب خودش را از تصمیم های کلان سال آینده حذف کرده است.

مهمترین پرسش اما اینست که مسئول نتایج سال آتی این دو باشگاه چه کسانی هستند و آیا هیات مدیره های جدید اصالتا مسئولیتی قبول می کند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج