۵۵۴۹۰۰
۱ نظر
۵۰۲۳
۱ نظر
۵۰۲۳
پ

اولین تیزر «آنابل: آفرینش»

«آنابل: آفرینش» ادامه‌ی داستان عروسک شیطانی هالیوود است که به تهیه‌کنندگی مشهورترین کارگردان حال حاضر هالیوود ساخته شده است. این فیلم ژانر وحشت در ۱۱ آگوست ۲۰۱۷ (۲۰مرداد) اکران عمومی خود را آغاز می‌کند.

وب سایت فیلم نت نیوز: «آنابل: آفرینش» ادامه‌ی داستان عروسک شیطانی هالیوود است که به تهیه‌کنندگی مشهورترین کارگردان حال حاضر هالیوود ساخته شده است. این فیلم ژانر وحشت در ۱۱ آگوست ۲۰۱۷ (۲۰مرداد) اکران عمومی خود را آغاز می‌کند.

اکران موفق و استقبال از فیلم آنابل (Annabelle)، سازندگان را بر آن داشت تا بعد از گذشت سه سال تصمیم بگیرند قسمت دوم این فیلم را بسازند. این قسمت، آنابل: آفرینش (Annabelle: Creation) نام دارد و درواقع بازگشت به گذشته و چگونگی به‌وجود آمدن عروسک «آنابل» است. ساخت قسمت دوم یک فیلم‌، به ویژه آن دسته فیلم‌ها که قسمت دوم‌شان فلاش بک به گذشته و دیدن چگونگی شکل گرفتن شخصیت‌ها است، در فیلم‌ها و انیمیشن‌های هالیوود سابقه‌‌ای در حدود دو دهه دارد؛ اما آمار فروش گیشه نشان می‌دهد انیمیشن‌ها در این زمینه موفق‌تر عمل کرده‌اند.

فیلم آنابل: آفرینش هم از این قاعده مستثنی نیست. در فیلم‌نامه‌ی نسخه‌ی جدید همه‌ی موارد کلیشه‌ای فیلم‌های ژانر وحشت استفاده شده است، مهمانان تازه وارد، اتاق ممنوعه، پرسه زدن روح شیطانی، استفاده از کتاب مقدس برای نبرد با شیطان و مواردی از این دست، با این وجود نظر منتقدان این است که اکران فیلم در ۱۱ آگوست ۲۰۱۷ (۲۰ مرداد) به دلیل نوع نگاه کارگردان به این اِلمان‌ها می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد. نکنه‌ی مهمتر حضور جیمز وان، خالق مجموعه فیلم‌های اره (Saw) و احضار (The Conjuring) ، به عنوان تهیه کننده در کنار این پروژه است.

قسمت اول آنابل در اکتبر ۲۰۱۴ اکران شد و توانست فروشی در حدود ۱۰برابر بودجه‌‌ی ساخت داشته باشد. جیمز وان در این قسمت هم یکی از تهیه‌کنندگان فیلم بود.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
اولین تیزر «آنابل: آفرینش»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فیلم ترسناک دوست دارم و انابل رو هم دیدم قشنگ بود و یه جورایی اون ترس واقعیو تو خودش داشت و همینطور که این داستان واقعیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج