جاباما
۵۵۵۰۵۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

روسیه، بزرگ‌ترین خطر سایبری برای امریکا

راپرسبرگر، عضو کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان، می‌گوید که روسیه بزرگ‌ترین خطر امنیت سایبری برای امریکا محسوب می‌شود.

وب سایت سایبربان: راپرسبرگر، عضو کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان، می‌گوید که روسیه بزرگ‌ترین خطر امنیت سایبری برای امریکا محسوب می‌شود. نماینده مریلند عقیده دارد اگرچه امریکا در عرصه سایبری با دشمنان سرسختی روبروست، اما در حال حاضر این هکرهای روسی هستند که بزرگ‌ترین تهدید برای امریکا به شمار می‌روند.
روسیه، بزرگ‌ترین خطر سایبری برای امریکا

داچ راپرسبرگر (Dutch Ruppersburger)، نماینده دموکرات ایالت مریلند می‌گوید: «مسائل سایبری برای کاری که ما انجام می‌دهیم بسیار حائز اهمیت هستند. چیزی که به نوعی خواب را از چشمان من گرفته، چین نیست؛ ما همیشه باید مراقب چین باشیم، مراقب ایران و کره شمالی هم باید باشیم، اما به نظر من اکنون در این حوزه، جایی که باید به طور خاص بر روی آن تمرکز کنیم، روسیه است.»

راپرسبرگر که در جریان خدمت طولانی در کنگره، در چندین کمیته کلیدی از جمله هیئت اطلاعات مجلس سنا خدمت کرده است، رئیس‌جمهور روسیه، ولادیمیر پوتین را فرد زیرک، باهوش و باانگیزه‌ای توصیف کرد که در پی احیای اتحاد جماهیر شوروی بوده و بودجه‌های کشورش را صرف امور امنیت سایبری، نظامی و فضایی می‌کند. شهر فورت مید که در منطقه شهری بالتیمور واقع شده، جزو مناطق تحت نظارت راپرسبرگر است و سازمان امنیت ملی و چندین سازمان اطلاعاتی نظامی دیگر هم در آنجا مستقر است.

او به حملات روسیه به استونی اشاره کرد، روسیه را به دخالت در انتخابات فرانسه و امریکا متهم ساخت و مدعی شد که نظام پوتین «احتمالا بهترین نظام جهان در حوزه تبلیغات سیاسی است.» وی افزود: «کاری که با انتخابات ما کردند، نفوذ به سامانه‌های رای‌گیری و دستکاری آنها نبود؛ بلکه به تبلیغات و توانایی آنها در انتشار پیام و تاثیرگذاری بر نتیجه انتخابات مربوط می‌شد.»

وی اظهار داشت: «ما باید از چشم‌اندازی جهانی هم به این مسئله نگاه کنیم. چراکه می‌توانیم هر آنچه لازم است برای حفاظت از خود انجام دهیم. نوآوری، نوآوری. نسل جوان‌تر. حرکت رو به جلو را ادامه دهید. این مشکل فعلی دولت ماست. سامانه‌های ما آن قدر قدیمی است که امکان نوآوری را از ما گرفته است.»

او اضافه کرد: «فراتر از روسیه، چین نیز به شدت تهاجمی است؛ هر چند که چین در عملیات سایبری خود عموما در جستجوی اطلاعات است تا تخریب. کشور ما تا رسیدن به هدف خود در مقابله با هر دوی این تهدیدات، راه درازی در پیش دارد.» وی در پایان، با اشاره به حمله سایبری به سرویس دیجیتالی سونی اینترتینمنت، خاطرنشان ساخت: «در کشور ما فقط یک حمله مخرب اتفاق افتاده است اما باور کنید که حملات دیگری در راه است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج