۵۵۵۰۶۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

جزئیات پیشنهاد فنرباغچه به بیرانوند؛ آپشن هم هست!

مديران باشگاه فنرباغچه تركيه به دنبال جذب دروازه‌باني مطمئن هستند كه او را جانشين «ولكان دميرل» گلر اول خود كنند.

آی اسپورت: مديران باشگاه فنرباغچه تركيه به دنبال جذب دروازه‌باني مطمئن هستند كه او را جانشين «ولكان دميرل» گلر اول خود كنند. دميرل كه تا همين ۲ سال پيش دروازه‌بان اول تيم ملي تركيه بود حالا با افت محسوسي مواجه شده است. نظر باشگاه فنرباغچه معطوف به عليرضا بيرانوند شده است؛ دروازه‌بان اول پرسپوليس كه آمار خيره‌كننده‌اي در مرحله نهايي انتخابي جام جهاني ۲۰۱۸ روسيه از خود به جاي گذاشت و آقاي كلين‌شيت آسيا لقب گرفت.

اما مشكل باشگاه تركيه‌اي اين است كه عليرضا بيرانوند تا سال ۱۴۰۰ با پرسپوليس قرارداد دارد و به همين خاطر اختيار دست خودش نيست. به رغم آنكه مسئولان باشگاه پرسپوليس بار اول جواب روشني به نماينده فنرباغچه ندادند با اين وجود سران تيم تركيه‌اي كماكان عليرضا بيرانوند را مي‌خواهند.

ترك‌ها به تازگي با خود عليرضا بيرانوند تماس گرفته و حتي به اين دروازه‌بان پيامك هم زدند اما شماره يك پرسپوليس و تيم ملي جواب نداد! بيرانوند مدتي است سياست سكوت را در پيش گرفته و همه چيز را به تصميم باشگاه واگذار كرده است.

شايد جالب باشد بدانيد زرد و لاجوردي‌پوشان استانبول حاضرند ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار يورو براي صدور رضايتنامه به باشگاه پرسپوليس بپردازند و به خود عليرضا بيرانوند هم ۸۰۰ هزار يورو پيشنهاد داده‌اند. فنرباغچه حاضر است علاوه بر ۸۰۰ هزار يورو، آپشن هم در قرارداد گلر شماره يك تيم ملي ايران بگنجاند! هر بازي كه عليرضا بيرانوند براي فنرباغچه انجام بدهد ۱۰ هزار يورو پاداش مي‌گيرد، به علاوه حضور در ليگ قهرمانان اروپا و... مواردي است كه وعده آن به گلر پرسپوليس داده شده است.

البته همه چيز منوط به رضايت باشگاه پرسپوليس است. آن روزي كه عليرضا بيرانوند به باشگاه پرسپوليس رفت، احساساتي شد و قراردادش را تا سال ۱۴۰۰ تمديد كرد هرگز فكرش را نمي‌كرد روزي فنرباغچه با آن همه اسم و رسم و طرفدار در شهر استانبول تركيه خواهان او شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درسته فنرباغچه باشگاه پرطرفداری هستش ولی باید بدونید جناب نویسنده که باشگاه پرسپولیس هم بزرگه و پرطرفدارترین درایران و آسیاست.

    • فرید

      اگه بیرانوند به جایی رسید از پرسپولیس بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج