۵۵۵۱۵۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

کی‌روش - فدراسیون به توافق می‌رسند؟

«فدراسیون فوتبال تلاش زیادی می‌کند که قرارداد کی‌روش را تمدید کند اما به نظر می‌رسد تا این لحظه در این امر کمترین موفقیتی نداشته است.

عصر ایران: «فدراسیون فوتبال تلاش زیادی می‌کند که قرارداد کی‌روش را تمدید کند اما به نظر می‌رسد تا این لحظه در این امر کمترین موفقیتی نداشته است.

مسئولان فدراسیون فوتبال در شرایطی که در طول مسابقات مقدماتی جام جهانی این فرصت را داشتند که با دست بالا و قیمت معقول کی‌روش را به ماندن تا پایان جام ملت‌ها مجاب کنند اما با عدم برنامه‌ریزی و غرق شدن در اختلاف نظرات سرمربی تیم ملی با باشگاه‌ها فرصت را از دست دادند و حالا در شرایطی نه چندان مطلوب مقابل کی‌روش قرار دارند.

کارلوس کی‌روش با چهارمین حضور در جام جهانی و البته کارنامه‌ای ویژه در ایران حالا با پیشنهادهایی از آسیا از جمله استرالیا مواجه است. او با این موفقیت به خوبی می‌داند که فعلا زمان مذاکره نیست. در مقابل فدراسیون فوتبال در چند وقت اخیر تلاش زیادی کرده که شرایط اولیه قرارداد کی‌روش را فراهم کند. آنها تیم‌های ملی را دوباره به کی‌روش سپرده و با افتتاح مرکز تیم ملی حسن نیت‌شان را به کی‌روش نشان داده‌اند.

با این همه رییس فدراسیون فوتبال مدعی است که هنوز کی‌روش شرایط تمدید قراردادش با ایران را اعلام نکرده است. البته به نظر می‌رسد پیشنهادهای فعلی کی‌روش به شرایط خوب او در ایران نزدیک نباشد. با این همه همچنان سرمربی تیم ملی پیشنهاد خودش را به فدراسیون فوتبال ارائه نداده است.

البته فدراسیون فوتبال پیشنهاد تمدید قرارداد کی‌روش را تا پایان جام ملت‌ها دارد؛ پیشنهادی که به نظر می‌رسد اگر طولانی‌مدت‌تر باشد، هزینه‌های کمتری هم دربرداشته باشد اما باید دید فدراسیون چطور می‌خواهد در مدت زمان باقی مانده تا جام جهانی سرمربی را مجاب به نشستن پای قرارداد کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیروش بزرگ بمونه فوتبالمون مثل والیبالمون جزو ۴تامیشیم هیچکس جرات بازی باایران وندار کارشناسانان المان وانگلیس گفتن ایران مارومیبره این قدرت فوتبال ایران بابازیکنان خوب وکیروش عزیزوخوب هم وطنان تبریک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج