۵۵۵۱۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

امیرآبادی: استقلال به بازیکنان بزرگ نیاز دارد

پیشکسوت استقلال معتقد است که این تیم به بازیکنان بزرگ نیاز دارد. بازیکنانی که لزوما نباید نامدار باشند.

ایسنا: مهدی امیر آبادی در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از عملکرد استقلالی‌ها در نقل و انتقالات چیست، گفت: تا الان که استقلال مهره‌های خوبی جذب کرده‌ است. البته فکر می‌کنم که استقلال در سمت چپ و راست و به خصوص در حوزه پیستون‌ها خیلی متوازن نیست. حیدری و زکی‌پور هستند ولی طبیعتا نمی‌توانند که کل فصل را پوشش بدهند. شاید خوب باشد که در این زمینه اقدامی شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جذب رامین رضاییان می‌تواند به مشکل سمت راست استقلال پایان دهد، بیان کرد: الان انتقال بازیکن از استقلال به پرسپولیس و بالعکس عادی شده است ولی من فکر می‌کنم رضاییان اگر به استقلال بیاید، ابتدا باید با حواشی بجنگد. در ادامه با یکسری ترکش‌های هواداری مقابله کند و در نهایت به لحاظ فنی تلاش کند. البته او بازیکن توانمندی است که به استقلال می‌تواند کمک زیادی کند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا او هم فکر می‌کند خط دفاعی آبی‌ها مشکلاتی دارد، اظهار کرد: منتظری که اخیرا به استقلال آمده، بازیکنی است که قبلا خودش را اثبات کرده و مطمئنا می‌تواند به این تیم کمک کند. به اضافه این که استقلال، مجید حسینی و پادوانی را هم دارد که بازیکنان خوبی هستند و من فکر نمی‌کنم که استقلال مشکلی در دفاع داشته باشد.

امیرآبادی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا استقلال را در حد قهرمانی می‌بیند، گفت: بله، این تیم در حد قهرمانی است. البته استقلال و پرسپولیس همیشه باید برای قهرمانی بجنگند. استقلال فصل گذشته نشان داد که بازیکن بزرگ می‌خواهد. خصوصوا این مساله در اواخر فصل آشکارا دیده می‌شد. البته منظور از بازیکن بزرگ، لزوما بازیکن نامدار نیست. خیلی‌ها به استقلال آمدند و نامدار بودند و هزینه زیادی هم دست باشگاه گذاشتند ولی اثری نداشتند. منظورم از بازیکن بزرگ، این نیست که حتما بازیکن نامدار باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج