جاباما
۵۵۵۲۵۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آخرین وضعیت جسمانی حبیب کاسه ساز

فرزند حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده سینما اعلام کرد که مرحله دوم شیمی درمانی پدرش آغاز شده است و پزشکان از روند درمان او ابراز رضایت کرده اند.

خبرگزاری مهر: فرزند حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده سینما اعلام کرد که مرحله دوم شیمی درمانی پدرش آغاز شده است و پزشکان از روند درمان او ابراز رضایت کرده اند.
آخرین وضعیت جسمانی حبیب کاسه ساز

محسن کاسه ساز فرزند حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده سینما درباره وضعیت جسمانی وی گفت: به تازگی انجام مرحله دوم شیمی درمانی پدرم آغاز شده است که این دوره سه جلسه به طول می کشد، البته حدود ۳ ماه پیش مرحله دیگری از شیمی درمانی روی پدرم انجام شد که نتیجه مطلوبی در پی نداشت و به همین ترتیب پزشکان ادامه روند شیمی درمانی را متوقف و روده وی را جراحی کردند.

وی افزود: با انجام عمل روده و مری حالا مرحله دوم شیمی درمانی آغاز و یک جلسه از آن انجام شده است که طی سه، چهار روز آینده جلسه بعدی شیمی درمانی انجام می شود، این را هم باید بگویم که این بار پزشکان از روند شیمی درمانی او ابراز رضایت کرده اند.

کاسه ساز در پایان بیان کرد: حبیب الله کاسه ساز پیشتر قادر به خوردن غذا نبود و همین موضوع روند درمان او را دچار مشکل کرده بود زیرا به لحاظ جسمی ضعیف شده بود. پزشکان توصیه کردند که به لحاظ جسمی تقویت شود که این مشکل کمی برطرف شده و پدرم قادر به خوردن غذا است و همین امر روند درمان او را سهل‌تر کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج