۵۵۵۴۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرتغال ۴ - ۰ نیوزیلند؛ صعود مقتدرانه به نیمه نهایی

تیم ملی پرتغال موفق شد در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت های جام کنفدراسیون ها، با نتیجه ۴-۰ نیوزیلند را شکست دهد.

وبسایت نود: تیم ملی پرتغال موفق شد در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت های جام کنفدراسیون ها، با نتیجه ۴-۰ نیوزیلند را شکست دهد.

تیم ملی پرتغال موفق شد با گل های رونالدو، برناردو سیلوا، آدرین سیلوا و نانی از سد نیوزیلند عبور کرده و با کسب ۷ امتیاز و تفاضل گل +۵ بالاتر از مکزیک ۷ امتیازی که تفاضل گل +۲ داشت، به عنوان سرگروه راهی دور بعد شود.

دقیقه '۲۳: ارسال خوب کوارشما از سمت راست با ضربه سر رونالدو در میان مدافعان پر تعداد نیوزیلند، به راحتی در اختیار دروازه بان قرار گرفت.

دقیقه '۲۶: حرکت فوق العاده کوارشما از سمت چپ که با ارسال تماشایی او همراه شد، با ضربه سر رونالدو به تیر افقی دروازه برخورد کرد و پس از برخورد با سینه دروازه بان، به زمین برگشت.

دقیقه '۳۳ (۱-۰)(کریستیانو رونالدو): کرنر ارسالی کوارشما به داخل محوطه جریمه، با خطای مدافعان نیوزیلند روی دنیلو همراه شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد؛ کریستیانو رونالدو پشت توپ قرار گرفت و دومین گل خود در این تورنمنت را به ثمر رساند تا ۷۵ گل ملی داشته باشد.

پرتغال 4 - 0 نیوزیلند؛ صعود مقتدرانه به نیمه نهایی

دقیقه '۳۷ (۲-۰)(برناردو سیلوا): پرتغال روی یک همکاری تیمی خوب، گل دوم را به ثمر رساند؛ پاس فوق العاده دیگری از کوارشما، الیسئو را از سمت چپ راه انداخت تا پاس به بیرون این بازیکن در داخل محوطه با بغل پای راحت و تمام کننده سیلوا، درون دروازه قرار بگیرد.

نیمه اول این دیدار با پیروزی ۲-۰ پرتغال به پایان رسید و در دیدار همزمان هم مکزیک و روسیه ۱-۱ مساوی به رختکن رفتند؛ با آغاز نیمه دوم برناردو سیلوا، به دلیل مصدومیت جای خود را به پیتزی داد.

دقیقه '۵۶: په په، مدافع تیم ملی پرتغال با دریافت کارت زرد، دیدار مرحله نیمه نهایی را از دست داد.

دقیقه '۵۸: اولین خطر جدی نیوزیلند روی دروازه پرتغال؛ نفوذ دویل از سمت چپ و پاس رو به جلوی زمینی او به دهانه دروازه، در تیر دوم با ضربه وود همراه شد که پاتریسیو به خوبی با پای خود توپ را برگشت داد.

پرتغال 4 - 0 نیوزیلند؛ صعود مقتدرانه به نیمه نهایی

دقیقه '۶۰: ارسال خوب سمدو از سمت راست، با ضربه سر محکم رونالدو از میان دو مدافع نیوزیلند و با واکنش دروازه بان به سبک بازیکنان والیبال، برگشت داده شد!

دقیقه '۶۴: فرار آندره سیلوا از تله آفساید مدافعان نیوزیلند، مهاجم جدید تیم میلان را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه او را مارینوویچ با واکنشی عالی برگشت داد.

دقیقه '۶۷: کریستیانو رونالدو در میان تشویق هواداران از بازی بیرون رفت و جای خود را به همراه بازوبند کاپیتانی به نانی داد.

دقیقه '۶۹: باز هم واکنش خوب دیگری از مارینوویچ، مانع از گلزنی پرتغالی ها شد؛ ارسال زمینی توپ از سمت راست به داخل محوطه، با ضربه نانی همراه شد که توپ با وجود برخورد به پای مدافع حریف و تغییر مسیر جزئی، اما با واکنش دروازه بان راهی کرنر شد.

دقیقه '۸۰ (۳-۰)(آندره سیلوا): گل سوم پرتغال هم به ثمر رسید تا خیال سلسائو از صدرنشینی راحت شود؛ توپ ربایی کوارشما در میانه میدان، سیلوا را صاحب توپ کرد تا او پس از کمی پیش روی، مدافع پیش روی خود را جا گذاشته و با شوتی زیبا به زاویه مخالف، دروازه نیوزیلند را باز کند.

دقیقه '۸۸: ارسال توپ از سمت چپ به روی دروازه با ناهماهنگی پاتریسیو و آلوز، باعث رهایی توپ از دست دروازه بان شد اما باکستر از فاصله ای نزدیک توپ را به پای پاتریسو کوبید.

دقیقه '۱+۹۰ (۴-۰)(نانی): پرتغال با این پیروزی پرگل پاسخ منتقدانش را هم داد؛ آندره سیلوا پشت محوطه توپ را به نانی پاس داد و این بازیکن توپ را روی پای چپ خود آورده و با شوتی محکم و زمینی گوشه دروازه را هدف گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج