۵۵۵۴۶۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

نقش اثرگذار وزارت کشور در اداره کشور

قائم مقام وزیر کشور گفت: وزارت کشور نقش بسیار مهمی را در اداره کشور بر عهده دارد و رسانه ها در همه وظایف وزارت کشور سهیم هستند.

خبرگزاری ایرنا: قائم مقام وزیر کشور گفت: وزارت کشور نقش بسیار مهمی را در اداره کشور بر عهده دارد و رسانه ها در همه وظایف وزارت کشور سهیم هستند.

محمدحسین مقیمی شامگاه شنبه در ضیافت افطاری با خبرنگاران اظهار داشت: وزارت کشور نقش اثرگذاری در اداره کشور دارد و مسئول امنیت کشور به عنوان رئیس شورای امنیت کشور است.

قائم مقام وزیر کشور با بیان این که وزارت کشور عضو شورای عالی امنیت ملی است افزود: این وزارتخانه در آنجا هم نقش تعیین کننده ای در تصمیمات مربوط به امنیت کشور دارد اما مسایل امنیت داخلی به عهده وزارت کشور است.

وی افزود: وزارت کشور با تعیین استانداران، فرمانداران و بخشداران بحث اداره کشور را ساماندهی می کند. استانداران و فرمانداران حدود ۶۰ شورا، کارگروه، کمیته و مجموعه اجرایی را ریاست می کنند و همه مسایل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و آموزشی و توسعه کشور در مناطق در همین شوراها تصمیم گیری می شود و مسئولیت هماهنگی با استانداران و فرمانداران است.

**گزارش نارسایی های اجتماعی هر ۶ ماه یکبار خدمت مقام معظم رهبری ارائه می شود
مقیمی ادامه داد: در مسایل اجتماعی هم با توجه به نارسایی های بسیاری که در کشور وجود دارد وزارت کشور مطالعات عمیقی را از طریق دانشگاه ها انجام داد و گزارش مبسوطی تهیه و خدمت مقام معظم رهبری رسید.

قائم مقام وزیر کشور گفت: این گزارش در دولت و شورای عالی استان ها و مقامات مطرح شد و تصمیم گیران کشور در جریان مسایل اجتماعی و نارسایی های اجتماعی قرار گرفتند و مقام معظم رهبری نیز دستورات اکیدی صادر کردند که هر ۶ ماه یکبار گزارش عملکرد خدمت ایشان ارائه می شود.

قائم مقام وزیر با بیان این که یکی از دلایل خوب برگزار شدن انتخابات وجود رسانه ها است، خطاب به رسانه ها گفت: اگر امروز با افتخار در این رابطه صحبت می کنیم نقش تاثیرگذاری شما داشتید که امیدوارم در آینده هم این رابطه برقرار باشد و نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت تقویت شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخ قشنگ بودمشنگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج