۵۵۵۵۷۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طنز؛ مسابقه «این خبر راست است یا دروغ»!

اسم ستون ما گمشدگان است و ما بنا به همین نامگذاری ساده موظف هستیم بگردیم دنبال هر چیز گمشده‌ای در این کشور و کَت‌بسته بیاوریمش خدمت شما مخاطبان عزیز.

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در روزنامه شهروند نوشت:
هرکسی کو دور ماند از اصل خویش... بازجوید روزگار وصل خویش

اسم ستون ما گمشدگان است و ما بنا به همین نامگذاری ساده موظف هستیم بگردیم دنبال هر چیز گمشده‌ای در این کشور و کَت‌بسته بیاوریمش خدمت شما مخاطبان عزیز.

روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در تهران عده‌ای به رئیس‌جمهوری منتخب مردم بی‌احترامی کردند. تصمیم گرفتیم با تحقیقات گسترده از کارشناسان بپرسیم حمله‌کنندگان به روحانی چه کسانی بوده‌اند که نه نامی از آنها هست و نه نشان و نشانه‌ای.

بازیگران بازی «کی بود کی بود من نبودم»: بعد از این اتفاق، بازی‌های زیادی به صحنه رسانه‌ها آمد. اولین بازی «کی بود کی بود من نبودم» بود. همه کسانی که تا دیروز از این بازی استقبال می‌کردند تا می‌رسیدی بهشان فوری می‌گفتند نخیر من نبودم. اینها را اگر گیر بیندازی و اثر انگشتشان را هم نشان‌شان بدهی حتما بازی دوم را رو می‌کنند و می‌گویند «من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود.» اصولا آستین‌ها همیشه در طول تاریخ در مظان اتهام بوده‌اند. مثلا شما یک دوره‌ای در این کشور آستین کوتاه می‌پوشیدی معلوم نبود چه بر سرت... از اتاق فرمان می‌گویند از بحث خارج شدم.

برای دفاع کی‌روش را بیاورند: عده‌ای هستند که معتقدند اصلا مگر به رئیس‌جمهوری حمله‌ای شده؟ این سوسول‌بازی‌ها چیست؟ یکی‌شان می‌گفت در دنیا به سمت رئیس‌جمهوری‌ها کفش و تخم‌مرغ پرت می‌کنند، هیچی نیست حالا ما یک‌بار به ایشان گفته‌ایم... ببخشید یعنی گفته‌اند بالای چشمت ابرو است. دیگر این کارها و ادا اصول‌ها را ندارد. اگر هم از حمله حریف می‌ترسند، کی‌روش را برای چی در فوتبال نگه داشته‌اند؟ خب ساختار دفاعی دولت را واگذار کنند به او ببینند دیگر نه گل می‌خورند و نه گل به خودی!

ارواح خوب، ارواح بد: با توجه به این‌که حمله‌ای رخ داده و حمله‌کننده‌ها را نه کسی دیده نه کسی شناخته نه اثر و ردی ازشان هست و نه ردپا و اثر انگشت و بو و تار مویی از آنها باقی مانده و بقیه هم مدام از حمله‌کنندگان و حضور مجددشان می‌ترسند، پس احتمالا ارواح در این حمله نقش داشته‌اند.

شتر و کینه شتری: کسی با چشم خودش حمله‌کنندگان را دیده؟ به نظر نمی‌رسد. کسانی هم که دیده‌اند جوری حرف می‌زنند انگار کسی را ندیده‌اند. به این می‌گویند حالت شتر دیدی ندیدی. نخیر بنده قصد مقایسه... بیب... الو... خوانندگان عزیز بعدا اگر زنده ماندم خدمت می‌رسم.

برانکو ایوانکوویچ یا ایوانکو برانکوویچ یا ایرانوویچ یا هرچی: طراح تمامی حملات اخیر پرسپولیس در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا کیست؟ برانکو ایوانکوویچ. کی باعث شده دو‌سال پیاپی پرسپولیس قوی‌ترین حمله لیگ را داشته باشد؟ بله. برانکو ایوانکویچ. اصلا هرچه حمله و دسته گل است زیر سر ایشان است. این حمله هم حتما در ادامه تاکتیک‌های هجومی ایشان و با دستور مستقیم ایشان عملیاتی شده است. مجری‌اش هم یا مهدی طارمی بوده یا بیرانوند با اون پرتاب دست‌هاش.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج