۵۵۵۶۵۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بازاریابی به سبک دست فروشان

همه ما روزانه مشغول عرضه محصولات یا خدمات خود به دیگران هستیم و برای معرفی و تبلیغ آنها تلاش فراوانی میکنیم. دست فروشان نیزاز این قاعده مستثنی نیستند و چه بسا خیلی بهتر و حرفه ای تر این کار را انجام میدهند و در مدت زمان کمتر از ۱ دقیقه شما را بی انکه تصمیمی به خرید داشته باشید وادار به خرید میکنند.

وب‌سایت مازلو - شادی پناهی: همه ما روزانه مشغول عرضه محصولات یا خدمات خود به دیگران هستیم و برای معرفی و تبلیغ آنها تلاش فراوانی میکنیم. دست فروشان نیزاز این قاعده مستثنی نیستند و چه بسا خیلی بهتر و حرفه ای تر این کار را انجام میدهند و در مدت زمان کمتر از ۱ دقیقه شما را بی انکه تصمیمی به خرید داشته باشید وادار به خرید میکنند.
دست فروشان از خیلی از تبلیغاتچی ها موفقترند چون فلسفه چینی نکرده و خیلی شفاف و واضح در مدت ۲ ثانیه میگویند که به چه کاری مشغول هستند و چه کالایی را ارائه میدهند و در معرفی کالای خود قدری تبحر دارند که شما ترغیب به خرید میشوید.
بازاریابی به سبک دست فروشان

به دلیل افزایش روز افزون تبلیغات که بیشتر آنها تکراری و یکسان هستند با گذشت زمان، دیگرنظرها را جلب نمیکنند و عادی می شوند بنابراین باید به جزئیات محصول یا خدمات و مزیت رقابتی آنها بیش ازپیش توجه کرد.برای دیده شدن باید متفاوت بود منظور از متفاوت بودن این نیست که برخلاف جریان آب شنا کنیم بلکه میبایست بهتر شنا کنیم تا دیده شویم.

در بازاریابی:

سعی کنید مانند دست فروشان شفاف و واضح عمل کنید و از حاشیه بپردازید، تلنگر زدن به حواشی باعث میشوند ذهن مشتری و مخاطب به آن سمت معطوف شود و اصل ماجرا که کالا یا خدمات شماست فراموش شود و وی را وارد وادی جدیدی کنید.

در بازاریابی:

به مزیت های رقابتی اشاره کنید اینکه شما بگویید شامپو دارم فایده ای ندارد و شما زمان را از دست داده ایدشما بگویید شامپویی دارم که… مزیت و ویژگی آن را بیان کنید.

در بازاریابی:

از سروصدا دریغ نکنید سعی کنید همه جا حضور داشته باشید حضور شما به برندینگ شما کمک میکند و مردم شما را به ذهن خواهند سپرد از جمله این سروصداها داشتن شبکه های اجتماعی و فعالیت مستمر در آنهاست .
در نمایشگاه ها شرکت کنید، اسپانسر شوید و حضور در خیریه ها را فراموش نکنید به یاد داشته باشید شما مزیت رقابتی ویژه ای نسبت به دستفروشان دارید و آن این است که جو هوا بر فعالیت شما آنچنان که بر کار آنخا تاثیر میگذارد تاثیر گزار نیست پس فرصت را غنیمت بشمارید و بازار قبل از عید را از دست ندهید.هر چه در این ۲ ماه دی و بهمن بکارند در دوران راکد بودن بازار یعنی فروردین و اردیبهشت برداشت خواهید کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج