۵۵۵۶۷۳
۱۳ نظر
۵۰۰۹
۱۳ نظر
۵۰۰۹
پ

حواله پژو ۲۰۰۸ قابل خرید و فروش نیست

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد امتیاز ثبت نام در طرح پیش فروش خودرو پژو۲۰۰۸ به هیچ عنوان قابل خرید و فروش نیست و در صورت انتقال حواله ها زمینه بروز مشکلاتی خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا: گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد امتیاز ثبت نام در طرح پیش فروش خودرو پژو۲۰۰۸ به هیچ عنوان قابل خرید و فروش نیست و در صورت انتقال حواله ها زمینه بروز مشکلاتی خواهد شد.
ایران خودرو روز یکشنبه اعلام کرد، استقبال از نخستین مرحله عرضه محصول جدید شرکت مشترک ایران خودرو و پژو -ایکاپ- سبب شد تا عده ای از افراد که موفق به ثبت نام در این طرح شده اند، امتیاز خود را در معرض فروش در قبال دریافت مبلغی بیشتر از وجه پرداختی قرار دهند؛ در حالی که امکان این امر وجود ندارد و از سوی ایران خودرو نیز به هیچ وجه تایید نمی شود.
برپایه این گزارش، ایران خودرو پیش از اجرای طرح پیش فروش در برنامه های اطلاع رسانی و تبلیغاتی خود بارها اعلام کرده که امکان صلح در خصوص پژو ۲۰۰۸ وجود ندارد، به این معنی که متقاضیان ثبت نام در پیش فروش پژو ۲۰۰۸ نمی توانند امتیاز و حواله خود را به شخص دیگری واگذار کنند؛ این اقدام صورت گرفت تا مشتریان و متقاضیان اصلی و واقعی برای خرید این محصول اقدام به ثبت نام کنند.
با این وجود و پس از عرضه محصول جدید ایران خودرو در برخی وب سایت ها و اپلیکیشن های خرید و فروش مشاهده شد که بعضی خریداران حواله ثبت نامی خود را در معرض فروش قرار داده اند.
با توجه به اینکه امکان صلح در این طرح وجود ندارد، فروشندگان شیوه وکالتنامه ای را برای این انتقال در نظر گرفته اند؛ حال آنکه این وکالت حتی در صورت ثبت قانونی و محضری نیز بدون دخالت، اطلاع و تایید ایران خودرو به عنوان طرف اصلی قرارداد فروش محصول تنظیم می شود و ایران خودرو هیچگونه مسئولیتی در قبال تحویل خودرو به فرد خریدار ندارد.
محصولات عرضه شده در زمان مقرر فقط و فقط به شخصی تحویل داده می شود که مشخصاتش در سایت فروش ایران خودرو درج شده است.
با توجه به اینکه در طرح پیش فروش پژو ۲۰۰۸ سود انصراف نیز پیش بینی شده، صاحب حواله می تواند پیش از رسیدن موعد تحویل خودرو به ایران خودرو مراجعه کرده و با ارائه اسناد و مدارک شخصی نسبت به فسخ قرارداد اقدام کرده و اصل پول واریزی و سود حاصل از آن را دریافت کند.
این فرآیند می تواند بدون کوچکترین اطلاع فرد خریدار حواله صورت گیرد و در عمل زمینه کلاهبرداری را فراهم سازد.
از این رو و با توجه به شرایط اعلام شده، گروه صنعتی ایران خودرو به صراحت اعلام می کند که حواله و امتیازهای عرضه شده در طرح پیش فروش محصول پژو ۲۰۰۸ به هیچ عنوان قابل خرید و فروش نیستند و از هموطنان نیز می خواهد تا نسبت به این موضوع هوشیار باشند.
پژو ۲۰۰۸ نخستین محصول ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو و پژو فرانسه) است که در ایران به مرحله تولید رسیده است، دور تازه همکاری های ایران خودرو و پژو با امضای قرارداد بین مدیران دو گروه خودروساز و در حضور روسای جمهوری ایران و فرانسه به امضا رسید.
پیش از این «مصطفی خان کرمی» معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو خاطرنشان کرده بود، اکنون ثبت نام در وب سایت فروش ایران خودرو فعال و عادی است و هموطنان می توانند با مراجعه به این سامانه فروش نسبت به ثبت نام پژو ۲۰۰۸ اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام در طرح پیش فروش محصول پژو ۲۰۰۸ محدودیت زمانی ندارد، افزود: تعداد قابل توجهی از این محصول هنوز آماده ارائه در طرح پیش فروش است و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      من 100 بار رفتم تو سایت که ثبت نام کنم اما چون ظاهرا در ایران خودرو و رانتی که وجود داشت سایت و هنگ داده بودن طوری که من فقط تا انتخاب رنگ خودرو میتونستم پیش برم و سایت عذر خواهی میکرد و باید به صفحه اول بر میگشتم.متاسفام ....

    • ماری

      شاید بالای 200 بار سایت رو باز کردم هربار ارور میداد!!!!!! ارور دیگه ربطی به شلوغی نداره که ایران خودرو دلیل باز نشدن و ثبت نام نشدن رو شلوغی اعلام میکرد و عذرخداهی میکرد!!!!!!!

    • جواد

      صدها بار از طریق سایت اعلام شده برای ثبت نام تلاش کردم ولی موفق نشدم با چند نمایندگی هم تماس گرفتم همه همین مشکل را داشتند این آقایان چطور توانستند ثبت نام کنند؟مسئله دلال بازی است ایران‌خودرو بررسی کند

    • بدون نام

      آخه برادر چرا ماشینی که هنوز نمیدونی چیه ثبت نام میکنی؟بخدا این ماشین 70 هم گرونه چطور حاضری 100 پولشو بدی؟چرا ما اینجوریم چرا؟؟!!!

    • بدون نام

      اگه خرید و فروش حواله خودرو مجاز نباشه پس جیبهای مدیرانش چجوری پر بشه؟ دیگه حنای شما رنگی نداره

    • بدون نام

      باعث تاسفه که من و هیچکس دیگه به حرفهای شما اعتماد نمیکنه ، درد آوره

    • یاسر

      خودرو سازها اعتبار خودشونو در بین مردم از دست دادن

    • مهدی

      وزیر صنعت و معدن باید مدیران خودرو سازیها را جمع کنه و از اونها تعهد و قول بگیره که تحت هیچ شرایطی از وعده‌های خود عدول نکنند و با مشتریان خود صادق باشند، این تنها راه بدست آوردن اعتماد مردم و پیشرفت خودروسازان است

    • کارشناس اجتماعی

      اگر نتوانستید ثبت نام کنید خوشحال باشید.. با توجه به عدم صلح حواله که توسط 90 درصد ثبت نام کننده های دلال انجام شده.. بزودی این خودرو بین 10 تا 15 میلیون زیر قیمت کارخانه در بازار آزاد به فروش خواهد رسید.. قیمت واقعی این خودرو 68 میلیون تومان است در اروپا و همانند 206 که با قیمت جهانی در ایران ساخته و عرضه شد.. این خودرو هم میبایست با قیمت واقعی حداکثر بین 75 تا 95 با تمام آپشن ها فروخته شود.. ولی از آنجایی که این مملکت توسط این خودرو سازان یا بهتر بگویم چپاول گران قبضه شده است .. و دولت هم سهم چپاول از مردم را به جیب می ریزد.. صدا از کسی در نمی آید نه حمایت از مصرف کننده نه حتی مردم ایران اتحاد در عدم خرید این خودرو به علت گرانی خارج از عرف وجود دارد..
      از قدیم گفتن خلایق هر چه لایق .. ولی در این مورد هم ایران خودرو هم دلالان تو دهنی خوبی خواهند خورد

      پاسخ ها

      • حسن

        داداش دلت خوشه 120 تا 130 برات درش میارن

      • علی

        داداش بیدار شو. اگه زیر 100 بدن که تمام ماشین ها و شرکت های چینی باید جمع کنن برن

    • بدون نام

      سلام من موندم یه آ قایی 8تاثبت نام کرده ،،،بعدما صدبار رفتیم توسایت فقط تنها کاری که میکرد عذرخواهی بود

    • مهیار

      عالی حواله پژو 2008 بخریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج