جاباما
۵۵۵۹۶۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کشف بسته مشکوک در نمایشگاه پاریس

پیدا شدن یک بسته مشکوک به مواد منفجره موجب تعطیلی بخش هایی از بزرگترین نمایشگاه هوا فضای جهان (بورژه) در پاریس شد.

خبرگزاری ایرنا: پیدا شدن یک بسته مشکوک به مواد منفجره موجب تعطیلی بخش هایی از بزرگترین نمایشگاه هوا فضای جهان (بورژه) در پاریس شد.

به گزارش شبکه تلویزیونی فرانس۲۴، به دنبال کشف بسته ای مشکوک در نمایشگاه هوا فضای فرانسه، نیروهای امنیتی بلافاصله بعد از حضور در نمایشگاه، محل را به محاصره خود در آوردند.

در زمان حاضر نیروهای امنیتی در حال خارج کردن بازدیدکنندگان وحشت زده فراوانی هستند که در روز آخر این نمایشگاه برای بازدید به نمایشگاه آمده بودند.

همچنین یک تیم خنثی سازی بمب در نمایشگاه حاضر شده اند و در حال بررسی بسته مشکوک هستند.

نمایشگاه هوایی پاریس بزرگترین رویداد هوا فضا در دنیای امروز محسوب می شود. این نمایشگاه از زمان برگزاری خود، در قلب تحولات بازار هوا فضای جهانی بوده است که این مسئله نمایشگاه هوایی پاریس را به مهمترین گردهمایی در طول این سال ها تبدیل کرده است.

نمایشگاه هوایی پاریس ۱۹ ژوئن آغاز و امروز ۲۵ ژوئن به کار خود پایان می دهد.

ادامه تهدیدها به بمب گذاری در فرانسه توسط گروه تروریستی داعش، موجب ترس و وحشت در میان مردم این کشور شده است تا جایی که امانوئل مکرون رئیس جمهوری این کشور چندی پیش برای ششمین بار متوالی وضعیت فوق العاده را در فرانسه تمدید کرد.

پس از وقوع حمله تروریستی در شش مکان مختلف در پاریس در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۱۵ که به مرگ ۱۳۰ نفر منجر شد٬ وضعیت اضطراری در سراسر این کشور اعلام شد. این وضعیت در روزهای ۲۶ نوامبر ۲۰۱۵ و ۲۶ فوریه ۲۰۱۶ توسط مجلس برای سه ماه تمدید شد.

در چارچوب مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا (EURO 2016) که سال گذشته در فرانسه برگزار شد حالت فوق العاده دوباره تمدید شد و تا 26 ژوئیه ادامه یافت. این وضعیت که قرار بود در این تاریخ خاتمه یابد پس از حملات تروریستی در 14 جولای در شهر نیس فرانسه که در آن 84 نفر جان خود را از دست دادند تا 15 دسامبر تمدید شد.

فرانسه که به دلایل اقدامات تروریستی و ​​تهدیدات امنیتی ترجیح داد تا انتخابات ریاست جمهوری را در حالت فوق العاده برگزار کند سال قبل نیز برای پنجمین بار متوالی وضعیت فوق العاده را تا ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۷ تمدید کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج