جاباما
۵۵۵۹۷۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد دانشگاه آزاد

مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ و دوره‌های بدون آزمون (استعدادهای درخشان) این مقطع تا پایان روز شنبه ۱۷ تیرماه تمدید شد.

خبرگزاری ایسنا: مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ و دوره‌های بدون آزمون (استعدادهای درخشان) این مقطع تا پایان روز شنبه ۱۷ تیرماه تمدید شد.

دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: با توجه به اینکه رشته محل‌های حذف شده این دانشگاه از طریق دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دست پیگیری می‌باشد و نظر به تماس‌های متعدد داوطلبان درخصوص چگونگی انتخاب رشته و ثبت‌نام در این مقطع به اطلاع داوطلبان گرامی می رساند در اولین مرحله بیش از ۲۰۰ رشته محل به تایید دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم رسیده است و تا فردا دوشنبه ۵ تیر ماه ۹۶ به سامانه ثبت‌نام به آدرس www.azmoon.org اضافه خواهد شد.

سایر رشته محل‌ها دردست پیگیری می باشد و با اطلاع رسانی قبلی در سامانه ثبت نام قرار خواهد گرفت.

داوطلبان تا پایان مهلت ثبت‌نام با توجه به ‌رشته‌های اضافه شده می‌توانند نسبت به اصلاح کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه فکری بکنید خب اینهمه کدرشته حذف شده الان چیزی برای انتخاب نمونده.هم رشته و هم شهر کلا حذف شدن.واقعا موندیم

    • ali

      دوستان عزیزم اگر از من می شنوید اصلا دانشگاه ازاد شیراز برای ارشد حقوق انتخاب نکنید اولا نمره اصلا نمیدن مثلا دو تا استاد دارند مانند دکتر ... اصلا نمره به کسی نمیدن حتی اگر نمره گرفته باشید وقتی بر سراغشون هم میگن ما دانشگاه با زحمت مدرک گرفتیم و نمره به کسی اسون نمیدم این نمره معدل شما خراب میکنه فردا برای ارشد و دکتری موفق نمی شوید قبول شوید پس اصلا دانشگاه ازاد شیراز انتخاب نکنید چون این دو تا نمره بد میدن و کلی هم درس باهاشون دارید و اخرش هم معدل شما خراب میشه و هیچ دانشگاهی بهتون پذیرش مقطع بالاتر نمیده . به نظر من هر دانشگاهی بزنید بهتر از دانشگاه ازاد شیراز است . موفق باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج