۵۵۶۰۵۳
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

پوردستان: جوانان امروز مثل جوانان دهه ۶۰، از کشور دفاع خواهند کرد

پوردستان با توجه به جنگ نرم و هجمه فرهنگی دشمن که جوانان را هدف قرار داده است، گفت: با وجود توطئه های دشمن، این جوانان ما هنگام خطر مثل جوانان دهه ۶۰ و بلکه بهتر، از کشور دفاع خواهند کرد.

خبرگزاری ایلنا: امیر احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش در ضیافت افطاری که با حضور جمعی از مسئولان و کارکنان ستاد ارتش در جمع سربازان وظیفه این ستاد برگزار شد، جایگاه سربازان در ارتش جمهوری اسلامی ایران را بسیار مقدس و محترم توصیف کرد و گفت: لباسی را که شما عزیزان برای دفاع از دین و قرآن پوشیده اید همان لباسی است که پدران و برادران شما در گذشته نه چندان دور برتن کرده و راهی جبهه های حق علیه باطل شدند و در خون خود غلطیدند تا پرچم ایران در اهتزاز بماند و شما اکنون با پوشیدن آن لباس آماده شده اید هر زمانی که ملت نیاز داشته باشد به فرمان فرماندهی معظم کل قوا در صحنه حاضر شوید و مانند پیشینیان خود و حتی بهتر ایفای وظیفه کنید.

وی در ادامه با استناد به آیات قرآن کریم افزود: سربازان اسلام به اذن خداوند دژهای محکم و استواری هستند که سینه های خود را آماج گلوله های دشمن می کنند تا امنیت را ارزانی ملت خویش کنند.

پوردستان همچنین با توجه به جنگ نرم و هجمه فرهنگی دشمن که جوانان را هدف قرار داده است، گفت: با وجود توطئه های دشمن، این جوانان ما هنگام خطر مثل جوانان دهه ۶۰ و بلکه بهتر، از کشور دفاع خواهند کرد.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه حضور در جمع سربازان وظیفه در لحظات واپسین ماه مبارک رمضان را بسیار ارزشمند دانست و افزود: از اینکه در جمع سربازان شریف، با غیرت، متدین و ولایتمدار حضور پیدا کرده ام خداوند را شاکر و سپاسگزارم و به شما عزیزان توصیه می کنم همواره و مانند ماه مبارک رمضان به خودسازی و تزکیه نفس بپردازید.

وی همچنین دل های جوانان را پاک و صاف مانند آئینه توصیف و اضافه کرد: بدلیل صفای دل و پاکی، شما هرچه از خداوند بخواهید اجابت خواهد شد لذا سلامت، زندگی شایسته و... از خداوند بخواهید.

پوردستان در پایان با استناد به آیه ۵۳ سوره زمر خاطر نشان کرد: همواره باید به رحمت الهی امید داشت و با مراقبت از نفس و انجام حسنات و با انگیزه جبران گناه اگر معصیتی را در گذشته مرتکب شده ایم زمینه آمرزش آن را فراهم آوریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام امیر پور دستان عزیز خسته نباشید خدا قوت دلاور.خواهشن رو جوانان امروزی حساب باز نکنید جوانان دهه شصت در دهه سی یا چهل متولد شده بودند جوانان امروزی ابرو هاشون را دخترونه برمیدارند تتو میکنند بجای شلوار ساپورت تن میکنند اگر مامانهاشون کنارشان نباشن ازبین میروندحالاتا آخر حساب کنید عرض بنده را ...حق نگهدارتان قهرمانان

    • کرمانشاه

      ایرانی دهه 60 50 نداره ایرانی از زمان ماد از زمان هخامنش تا به امروز جنگجو بوده و از خاکش دفاع کرده و تا آخر از خاکش دفاع می کند

    • حسین

      درود بر سردار دلاور حقا که ادامه دهنده را شهیدان بزگوار ارتشی

    • بدون نام

      شصتی ها همه بیکارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج