جاباما
۵۵۶۳۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چرا وراتی دوست دارد کنار مسی بازی کند؟

۴ سال یا شاید کمی هم بیشتر است که مسی در بالاترین سطح فوتبال دنیا و خودش در حال بازی کردن است.

آی اسپورت: ۴ سال یا شاید کمی هم بیشتر است که مسی در بالاترین سطح فوتبال دنیا و خودش در حال بازی کردن است. این یعنی بازیکنان خیلی خیلی کمی هستند که فرصت تجربه کردن بازی در کنار او را داشته باشند. وراتی هم مطمئنا به خوبی این موضوع را می‌داند. شاید او هم وقتی مانند بسیاری از بازیکنان دیگر به عنوان رقیب و بازیکن تیم مقابل جلوی مسی بازی کرده فهمیده باشد که بازی کردن در کنار او چقدر می‌تواند لذت‌بخش باشد و به این فکر کرده باشد که چقدر خوب می‎شد اگر این فرصت را به دست می‌آورد.

کسی که از جام نبردن در پاری سن ژرمن خسته است و دیده که تیمش حتی توانایی رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان را هم ندارد، چه برسد به قهرمانی، حالا به جایی رسیده که مهم‎ترین چیز برای جام بردن است و مطمئنا حالا بهتر از هر زمانی درک می‌کند که بازی کردن در کنار بهترین بازیکن دنیا برای این که بتواند به اهدافش برسد چقدر اهمیت دارد.

چرا وراتی دوست دارد کنار مسی بازی کند؟

اگر بخواهم برایتان مثال بزنم باید بگویم پائو گسول وقتی فهمید می‌تواند به لیکرز برود و در کنار کوبی برایانت بازی کند اصلا وقت را تلف نکرد و سریع تصمیمش را گرفت. بدون برایانت مطمئنا گسول هیچ وقت نمی‌توانست قهرمانی NBA را تجربه کند.

حالا داستان وراتی هم همین است. او از بودن در پاریس خسته شده و دیگر به جایی رسیده که حتی نمی‎تواند آن را پنهان کند. نارضایتی‎اش از بودن در تیم را حتی به مالک تیم، ناصر الخلیفی هم گفته است. اخیرا هم احتمال حضور دوباره در پی اس جی را صفر درصد دانسته است. مطمئنا او که چندین سال است در لیست خرید بارسا قرار دارد بالاخره فهمیده که بازی کردن در کنار مسی چقدر ارزش دارد و به همچنین فهمیده برای رسیدن به اهداف و آرزوهایش به بازیکنی مانند مسی احتیاج دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج