۵۵۶۴۵۵
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

پیام مجیدی: من همین نزدیکی‌ها هستم!

دومین پالس فرهاد مجیدی در دو هفته اخیر ، این بار انتقاد از علیرضا منصوریان بود.

خبرآنلاین: دومین پالس فرهاد مجیدی در دو هفته اخیر ، این بار انتقاد از علیرضا منصوریان بود.

فرهاد مجیدی همین یکی دو هفته قبل بود که مهدی رحمتی را مورد عنایت قرار داد در پستی نوشته بود دوره او بازیکن ها در نقل و انتقالات نقشی نداشتند و این بار پا را فراتر گذاشته و انتقادش از استقلال منصوریان را با ماجرای بهنام برزای علنی کرده است.

درحالی که منصوریان سال قبل را راحت سپری کرد چون آلترناتیوی نداشت ، به نظر می رسد فرهاد مجیدی بعد از سال ها تفریح و بی توجهی به مربیگری ، حالا رفته و دوره هایش را سپری کرده و می خواهد خود را گزینه مربیگری در استقلال کند. او کسی نیست که مربیگری را از جایی قبل از اوج شروع کند و می خواهد صاف از محبوبیتش استفاده کند و بیاید سر اصل مطلب. همان مسیری که مثلا مارادونا در آرژانتین رفته بود. یا تقریبا علی دایی در تیم ملی خودمان.

جالب این است که فرهاد تا به حال چند بار این شانس را داشته اما خودش طفره رفته اما این بار به نظر می رسد برای آینده برنامه دارد. منصوریان باید این پیام مشخص مجیدی را شنیده باشد. او این بار سایه مجیدی را به عکس سال قبل بالای سرش می بیند . اتفاقی که می تواند برایش پیچیده و دشوار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس قهرمان

      مجید هم بیاید ویک چهره (6تایی) جدیدترین برای استقلال ثبت کند.

    • آبی

      مجیدی و رحمتی، هردو عشقن

    • تاج

      بازم این نویسنده های لنگی!آخه یکی نیست به اینا بگه فرهاد مجیدی و امثال ایشان باید از شما جهت نفس کشیدن اجازه بگیرن؟!کجا بودن و چیکار کردن و چطوری تفریح کردن دیگران به شما چه؟

    • بدون نام

      چیزی که عوض داره گله نداره خوده منصوریان هم نباید اینو فراموش کنه که خودش هم با لابی سرمربیه استقلال شد وزمانیکه تیم تحت نظرمظلومی بود بابازیکنان استقلال بطور مخفیانه توی رستورانش جلسه میزاشت ونقشه میکشید که چطور مظلومی رو کله پا کنن که آخرش هم موفق شد, که حتی خوده مظلومی درپایان دربی که باخت وپایان لیگ وزمانیکه نخواستنش باوجود اینکه دوسال دیگه قرارداد داشت گفت آقایون همون نیم فصل مربیشونو انتخاب کرده بودن وحتی این مربی بابازیکنان فصل آینده هم قرار مدار گذاشته اند پس جای گله گذاری نداره آقای منصوریان

    • بدون نام

      رحمتی=6 جدید
      مجیدی=6قدیم

    • بدون نام

      فرهاد با سن طلا

    • بدون نام

      مجیدی مساوی با جها ر بار سوراخه لونگ بی خاصیت مساوی با تونل حقیقی مساوی با ای بدو ای بدو شیث بدو

    • بدون نام

      شاه فرهاد ول کن سوراخ لنگیا نیس .بیا فرهاد بیا

    • علیرضا

      کاش قبل از نوشتن این متن آخرین مصاحبه فرهاد مجیدی در باره وضعیت کلاس مربيگريش خوانده بودی آقای نویسنده که حتم دارم تو موت اخبار نیستی داداش فکر میکنم تو رو از کارواش در حالیکه هنوز لنگ در دست داشتی آوردند گذاشتند پشت میز ،اقووو پنجره را باز کن تا متوجه بشی شهر شلوغ ولی نه به اندازه که هر مزخرفی را بنویسی در ضمن فرهاد اگر قرار بود مثل اون چیزی که تو نوشتی فکر کنه که هیئت مدیر رو رد نمی کرد فقط درود میفرستم به شرف ادامهاي باشرف و لعنت بر هرچی بی شرف

    • بدون نام

      دست خودشون نیست اسطوره ندارن مجبورن از مجیدی بالا برن آخه این شفته کجاش اسطوره هست کسی که تیمو واسه پول ول کرد رفت میشه بهش گفت اسطوره؟انقدر عقده ای بود که چهارتا گل زده بود خودشو جر داد اون وقت تو پرسپولیس امسال صفر ایرانپاک که ۷تا زدن صداشون در نیومد خانومای اس دق لالی به اسطورتون بنازید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج