۵۵۶۴۹۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

دستور ربیعی برای پیگیری حادثه پالایشگاه اصفهان

«علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور پیگیری حادثه آتش سوزی پالایشگاه اصفهان را به مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اعلام کرد.

خبرگزاری ایلنا: «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور پیگیری حادثه آتش سوزی پالایشگاه اصفهان را به مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اعلام کرد.

در پی در حادثه آتش سوزی روز گذشته (پنجم تیرماه) در انبار گوگرد پالایشگاه اصفهان «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور پیگیری حادثه آتش سوزی پالایشگاه اصفهان را به مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اعلام کرد.

بنا بر این گزارش، «محسن نیرومند» و تیم بازرسان کار در محل وقوع حادثه حاضر شده و طی بررسی های انجام شده توسط بازرسان کار اعلام شد: مقارن ساعت ۱۱ صبح روز گذشته (دوشنبه، پنجم تیرماه) بر اثر گرمای هوا، گوگرد های دپو شده (یکی از محصولات پالایشگاه) در محوطه روباز، دچار خودسوزی شد که بلافاصله توسط تیم آتش‌نشانی داخلی پالایشگاه و بدون اطلاع و استمداد از شبکه امداد شهری در مدت ۱۰ دقیقه اطفاء می شود.

این گزارش می افزاید: وزش باد، دود و غبار حاصل از این خودسوزی را نزد کارگرانی که در فاصله ۸۰ متری محل مشغول کار بودند برده و ۱۰ نفر از کارگران مذکور با استنشاق دود حاصله دچار سوزش چشم و گلو می‌شوند که با انتقال به بهداری پالایشگاه و استفاده از ماسک اکسیژن، بهبود می یابند و به محل کار برمی‌گردند.

این گزارش می افزاید: حادثه خسارت مالی قابل توجهی نداشته است و کارگران آسیب دیده بهبود یافته و به محل کار خود بازگشته‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امید

      تلکیف رو مشخص کنید..یه بار تکذیب میکنید یه بار تایید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج