۵۵۶۵۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

معنوی‌نژاد بر سر دو راهی!

در حالی که بسیاری از رسانه های داخلی و خارجی خبر از لژیونر شدن معنوی نژاد می دهند، اما هنوز قرارداد این بازیکن با هیچ تیمی نهایی نشده است.

خبرگزاری فارس: در حالی که بسیاری از رسانه های داخلی و خارجی خبر از لژیونر شدن معنوی نژاد می دهند، اما هنوز قرارداد این بازیکن با هیچ تیمی نهایی نشده است.

امروز خبری در رسانه های داخلی و خارجی پیچید و منتشر شد که جواد معنوی‌نژاد، ملی‌پوش تیم والیبال پیکان تهران به صورت رسمی به تیم «بلو والی ورونا» در سری A ایتالیا پیوست و قرارداد یک ساله خود را به این تیم ثبت کرد.

پیمان اکبری، سرمربی تیم ملی والیبال پیکان و مربی تیم ملی ایران هم درخصوص این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: ظاهراً توافقات صورت گرفته و جواد برای فصل آینده راهی ایتالیا می شود.

همچنین امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران هم در این مورد اظهار داشت: فکر می کنم کار جواد با ورونا تمام شده، اما بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر با خودش صحبت کنید.

این روزها رقابت های والیبال قهرمانی جوانان جهان در کشور جمهوری چک در حال برگزاری است و بسیاری از ایجنت های والیبال خود را به این کشور رسانده اند تا ستاره های جوان والیبال را شناسایی و راهی تیم های مطرح کنند. یکی از این ایجنت ها که صربستانی است و اتفاقاً سابقه همکاری بسیار زیادی هم با والیبال ایران دارد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد آخرین وضعیت جواد معنوی نژاد برای حضور در ورونا تصریح کرد: صبحت های اولیه مطرح شده است. گربیچ، سرمربی تیم ورونا که از دوستان نزدیک من است خواهان جذب جواد است.

این ایجنت والیبال که واسط یکی از بزرگترین نقل و انتقالات والیبال ایران به اروپا هم بوده است، تصریح کرد: واقعیت این است که هنوز توافقی بین طرفین صورت نگرفته است. آنها هنور نتوانستند سر مسائل مالی به جمع بندی برسند. ضمن اینکه جواد چند پیشنهاد دیگر هم دارد که در حال بررسی آنها هم هست. البته بازیکنان دیگری هم از ایران هستند که مدنظر چند باشگاه اروپایی قرار گرفته اند، اما کلاً بازیکنان ایرانی گران قیمت هستند و کار برای انتقال آنها سخت است.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که سرانجام تکلیف ستاره والیبال ایران چه خواهد شاید فصل آینده شاهد حضور دریافت کننده ایرانی در لیگ ایتالیا باشیم، اما باید دید این هیاهوی رسانه ای آن هم در زمانی که هنوز اتفاقی رخ نداده به چه علت بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج