۵۵۶۸۳۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خالد شفیعی: دو هدف پیش رویم است

مدافع ایرانی تیم سئول کره جنوبی عنوان کرد: دو هدف عمده برای پیوستن به این تیم داشته است که قهرمانی در لیگ کره جنوبی و حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه این اهداف هستند.

خبرگزاری ایسنا: مدافع ایرانی تیم سئول کره جنوبی عنوان کرد: دو هدف عمده برای پیوستن به این تیم داشته است که قهرمانی در لیگ کره جنوبی و حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه این اهداف هستند.

خالد شفیعی ، مدافع ۲۹ ساله که فصل قبل در تیم تراکتورسازی بازی می‌کرد به تیم اف سی سئول کره جنوبی پیوسته است تا اولین ایرانی تاریخ لیگ کره لقب گیرد.

شفیعی بعد از حضور در این تیم برای اهدافش برای حضور در لیگ کره جنوبی، گفت‌: من دو هدف عمه داشتم که به خاطر آن به لیگ کره آمدم. یکی این که بتوانم قهرمانی در کره جنوبی را تجربه کنم و دیگری با اثبات خودم جزو نفرات اعزامی به جام جهانی روسیه باشم.

او ادامه‌ داد: خیلی خوشحال و هیجان زده هستم که به تیم سئول کره جنوبی آمدم. وقتی به بازیکنان شاغل در لیگ ایران و دوستانم گفتم که پیشنهادی از تیم سئول کره جنوبی به من رسیده است، آنها به من گفتند که لحظه‌ای هم درنگ نکن و به این پیشنهاد پاسخ مثبت بده. امیدوارم که بتوانم خیلی زود و هر چه‌ سریع‌تر خودم را در سئول وفق دهم و بتوانم بازی‌های خوب و موثری را برای تیمم داشته باشم.

شفیعی که اولین ایرانی تاریخ لیگ کره جنوبی است، ادامه داد: خب این موضوع کار من را سخت می‌کند. من بازی‌های تیم‌های کره‌ای را در لیگ قهرمانان آسیا مشاهده کرده‌ام و باید این را بگویم که کیفیت تیم‌های کره‌ای خیلی بالا است و به همین خاطر برایم افتخار است که به تیم سئول پیوسته ام. تیمی که در این چند ساله در لیگ قهرمانان حضور خوبی داشته و حتی به مراحل پایانی هم صعود کرده است.

خالد شفیعی بعد از این که فوتبالش را در تیم شهرداری زنجان شروع کرد در تیم‌هایی همچون کوثر، مقاومت و گسترش فولاد نیز به بازی پرداخت تا این که به تیم تراکتورسازی تبریز رفت و از آن زمان نامی برای خود توانست در لیگ ایران دست و پا کند. او بیش از ۲۰۰ بار در لیگ ایران به میدان رفته است.

بازیکن ایرانی شاغل در لیگ کره جنوبی درباره شناختش از این کشور و فوتبالی که ارائه می‌دهد ، ‌اضافه کرد: من با فوتبال کره آشنا هستم. شناخت نسبی هم از بازیکنانی که در سئول بازی می‌کنند را دارم. بازیکنانی همچون پارک جویونگ، کوآک تائه هی و دژان را می شناسم. درباره شهر سئول هم باید این را بگویم که تا همین الان که مدت زمان زیادی نیست که به این شهر آمده ام بسیار جذب آن شده‌ام.

مدافع ایرانی درباره دیگر هدف خود برای پیوستن به سئول یعنی حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، گفت‌: بله. همان طور که گفتم غیر از کسب دومین قهرمانی پیاپی در لیگ کره هدفم این است که به تیم‌ ‌ملی ایران دعوت شوم و در جام جهانی روسیه بازی کنم. همین جا امیدوارم که کره جنوبی هم در کنار ایران به جام جهانی روسیه صعود کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج