۵۵۶۹۷۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

لایحه ادغام وزارتخانه‌ ها در کمیسیون‌های مجلس

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: حلقه پیشین و پسین صنعت تجارت و بازرگانی است و مستقل از تجارت و بازرگانی صنعت و تولید مفهوم ندارد.

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: حلقه پیشین و پسین صنعت تجارت و بازرگانی است و مستقل از تجارت و بازرگانی صنعت و تولید مفهوم ندارد.

محمدرضا نجفی با اشاره به تصویب یک فوریت لایحه «اصلاح بخشی از ساختار دولت» در مجلس گفت: این لایحه باید در کمیسیون‌های مربوطه بررسی شود و حداقل یک ماه زمان برای بررسی آن در مجلس نیاز است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه بهتر بود که دولت لایحه جداسازی وزارتخانه‌ها را در یک زمان به مجلس ارائه نمی‌کرد، افزود: دور از ذهن است که مجلس در مورد هر سه وزارتخانه رای واحد بدهد.

وی با تأکید بر اینکه جداسازی بخش‌های صنعت و معدن و بازرگانی بسیار قابل تأمل است و بنظرم به مصلحت تولید و صنعت نیست، بیان داشت: صنعت و معدن یک حلقه پیشین و پسین دارد و آن هم تجارت و بازرگانی است و مستقل از تجارت و بازرگانی صنعت و تولید مفهوم ندارد.

نجفی بیان داشت: لذا اینها زنجیره به هم پیوسته‌اند که در صنعت قبل از تولید باید بخشی از مواد اولیه مایحتاج و ملزومات آن از طریق تجارت و بازرگانی فراهم شود و بعد از تولید هم کالا و خدمت در یک زنجیره فروش باید قرار بگیرد و لازم است برای آن عملیات بازرگانی و فروش انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه تجارت و صنعت به هم تنیده است اظهار داشت: این دو لازم و ملزوم هم هستند و بخش اعظمی از بازرگانی کشور هم تهیه ملزومات تولید و یا فروش محصولات تولیدی است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: لذا اگر بخش صنعت و تجارت از یک استراتژی واحد تبعیت نکند در این بین تولید آسیب می‌بیند و بنابراین انفکاک به مصلحت نیست.

براساس این گزارش: نمایندگان مجلس با یک فوریت لایحه «اصلاح بخشی از ساختار دولت» موافقت کردند؛ در صورت تصویب نهایی این لایحه سه وزارتخانه راه و شهرسازی، صنعت معدن و تجارت، ورزش و جوانان از یکدیگر تفکیک و ۳ وزارتخانه جدید ایجاد می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج