۵۵۶۹۸۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گرد و غبار در برخی مناطق کشور

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وزش باد و گرد و غبار در برخی مناطق کشور، از ابری شدن آسمان پایتخت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وزش باد و گرد و غبار در برخی مناطق کشور، از ابری شدن آسمان پایتخت خبر داد.

احد وظیفه با بیان اینکه طی سه روز آینده درغالب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود، اظهار کرد: طی این مدت در مناطقی از استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، یزد و سیستان و بلوچستان وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می‌شودکه در منطقه زابل با گرد و خاک، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز در برخی مناطق جنوب استان سمنان، شمال اصفهان، مرکزی و قم و فردا در جنوب استان‌های تهران، کرج، قم و شمال مرکزی وزش باد و گرد و غبار پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه از روز پنجشنبه تا شنبه هفته جاری(۸ تا ۱۰ تیرماه) به‌تدریج از گرمای هوا در شمال غرب کاسته می‌شود، گفت: پنجشنبه،شرق دریای عمان مواج خواهد شد. در روز جمعه نیز در شهرهای شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی افزایش ابر و رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وظیفه همچنین درباره وضعیت جوی هوای تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران روز پنجشنبه صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۵ درجه و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و در روز جمعه صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: گرمترین شهر در روز پنجشنبه و جمعه،اهواز به ترتیب با ۵۱ و ۵۰ درجه سانتیگراد و خنک‌ترین استان نیز در روز پنجشنبه و جمعه اردبیل به ترتیب با بیشینه دمای ۲۷ و کمینه دمای ۱۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج