۵۵۷۰۲۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مدافع تازه وارد استقلال، آبی پوش می‌ماند؟

استقلالی ها عقیده دارند که قرارداد سینا خادم پور پس از پایان اردوی تیم ملی امید بدون دردسر ثبت خواهد شد.

ورزش سه: استقلالی ها عقیده دارند که قرارداد سینا خادم پور پس از پایان اردوی تیم ملی امید بدون دردسر ثبت خواهد شد.
سینا خادم پور یکی از بازیکنان جوان استقلال است که به تازگی از نفت تهران به این تیم منتقل شده است. این مدافع جوان اما خیلی زود بعد از عقد قرارداد با استقلالی ها به دلیل مشکلاتی که در این انتقال برای او رخ داد، درگیر حواشی شد. مدافع تازه وارد استقلالی ها درباره عدم مهر شدن برگه ی فسخ قرارداد در سازمان لیگ، فعلا نمی تواند با آبی ها قرارداد امضا کند اما خادم پور در این زمینه می گوید: طبق استعلامی که از سوی مسئولان سازمان لیگ گرفته ام، آن‌ها اعلام کردند به دلیل اینکه من سال گذشته از تیم پایه‌های نفت تهران به تیم بزرگسالان آمدم، نیازی به مهر شدن فسخ قراردادم در سازمان لیگ نیست و انجام شدن این اقدام در هیئت فوتبال استان تهران کافی است؛ بنابراین مشکلی برای حضورم در استقلال تهران وجود ندارد و پس از اتمام اردوی تیم ملی امید، در تمرینات تیم باشگاهی ام شرکت می‌کنم.

باشگاه نفت تهران اما به دنبال این است که این بازیکن را با توجه به بندهای قانونی به تیم خود بازگرداند اما مدافع تیم امید در این باره نظر دیگری دارد. خادم پور با رد ادعاهای باشگاه نفت مبنی بر غیر قانونی بودن قرارداد با استقلال، عنوان کرد: برخلاف ادعای باشگاه نفت فسخ قرارداد من به شکل قانونی انجام شده چرا که از کل مبلغ قراردادم با این باشگاه تنها ۲۰ درصد را دریافت کردم، بنابراین این اقدام من هم مانند فسخ قرارداد بازیکنانی مانند محمد دانشگر، رضا اسدی و رضا علیاری قانونی است. جالب آن جاست برخلاف من، آن‌ها ۴۰ درصد مبلغ قراردادشان را دریافت کرده بودند.

پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات استقلال اما در این باره دلایل قانونی دارد. توفیقی در این باره گفت: اگر باشگاه مبدا نفت تهران شکایتی از این قرارداد داشته باشد، کمیته تعیین وضعیت در این باره نظر خواهد داد. این بازیکن طبق قرارداد خود پول نگرفته و نزدیک به ۲۰ درصد دریافتی داشته است. همچنین بندی در قرارداد این بازیکن وجود دارد که اگر کمتر از ۱۰ درصد در بازی های رسمی بازی کرده باشد، می تواند با باشگاه مبدا قرارداد خود را فسخ کند.

او در ادامه عنوان کرد: کمیته تعیین وضعیت به این موضوع رسیدگی خواهد کرد و خادم پور با توجه به دلایل قانونی، استقلالی خواهد ماند.

باشگاه نفت تهران درباره ی رضا علیاری، محمد دانشگر، عباس بوعذار، رضا اسدی و چند بازیکن دیگر این تیم مانند سینا خادم پور از این تیم جدا شدند و اگر نفتی ها به دنبال بازگشت این بازیکنان به تیم خود باشند، تابستانی مملو از پرونده های حقوقی پیش روی این تیم خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج