۵۵۷۰۵۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دخسوس در آستانه ترک فوتبال ایران

دروازه‌بان برزیلی تیم گسترش فولاد همراه این تیم به اردوی ترکیه نرفت تا تقریبا پایان فعالیتش در فوتبال ایران قطعی به نظر برسد.

ورزش سه: دروازه‌بان برزیلی تیم گسترش فولاد همراه این تیم به اردوی ترکیه نرفت تا تقریبا پایان فعالیتش در فوتبال ایران قطعی به نظر برسد.

فرناندو دخسوس در دو سال گذشته یکی از دروازه‌بان های برتر فوتبال ایران بوده است؛ او که در اولین حضورش در لیگ برتر پانزدهم در استقلال خوزستان بیشترین آمار کلین‌شیت را از آن خود کرد و در نهایت عنوان بهترین دروازه‌بان مسابقات را به دست آورد، پارسال به گسترش فولاد رفت. دخسوس در گسترش فولاد هم عملکرد بدی نداشت اما حالا به نظر می‌رسد به پایان راهش با این باشگاه تبریزی رسیده است.

حالا که یکسال دیگر از قرارداد او با گسترش فولاد باقی مانده اما به نظر می‌رسد آبی‌پوشان تبریزی تمایلی برای ادامه همکاری با این بازیکن برزیلی ندارند.

دخسوس طی روزهای گذشته مذاکراتی را با باشگاه نفت تهران داشت اما با مسئولان این باشگاه به توافق نرسید تا حضور او در نفت هم منتفی شود. از این رو اگر گسترش فولاد نیز او را نخواهد ، پایان کارش در فوتبال ایران خواهد بود.

دخسوس در اردوی ترکیه گسترش فولاد که صبح امروز آغاز شد هم شرکت نکرده تا احتمال ترک ایران توسط او بیشتر مطرح شود. باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون این دروازه بان برزیلی رخ خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج