جاباما
۵۵۷۱۱۶
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

قاتل فراری کازرونی در سمنان دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان گفت: قاتل جوانی که در کازرون دست به قتل صاحبکار خود زده بود در دام پلیس سمنان گرفتار شد.

خبرگزاری مهر: سرهنگ محمد اسماعیل حداد بعدازظهر چهارشنبه در تشریح خبر دستگیری قاتل کازرونی در سمنان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه، ابراز داشت: در پی اطلاع از وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای اطراف شهرستان کازرون از توابع استان فارس ماموران پلیس آگاهی استان سمنان همچون سراسر کشور طرح کنترل و مراقبت محورهای اصلی کشور را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: همزمان با اجرای این طرح ماموران پلیس آگاهی به یک خودرو که همگی از اتباع افغان بودند مشکوک شده و در بررسی از مدارک آنها متوجه فردی شدند که مشخصات وی با مشخصات قاتل کازرونی مشابهت داشت .

ریس پلیس پیشگیری استان سمنان ادامه داد: در بازجویی های فنی کارآگاهان پلیس آگاهی از فرد مذکور به قتل صاحبکار خود در روستای دریس کازرون اعتراف کرد.

حداد علت و انگیزه قاتل را انتقام جویی قاتل از صاحبکار خود اعلام کرد و گفت: قاتل که فردی ۱۹ ساله از اتباع افغان است، روز عید سعید فطر با یک قبضه چاقو که از قبل تهیه کرده، به مغازه صاحبکار خود که مردی ۵۰ ساله بود رفته و تعداد سه ضربه به بدن مقتول وارد و از محل متواری می شود و هم اکنون هم به همراه تمام اعضای خانواده خود قصد خروج از کشور را داشت که در تور ایست و کنترل پلیس سمنان دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی قرار گرفت.

کشف ۲۲ فقره سرقت در گرمسار

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان همچنین از شناسایی و دستگیری سارقی سابقه دار و اعتراف به ۲۲ فقره انواع سرقت در شهرستان گرمسار خبرداد و اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در شهر گرمسار، ماموران پلیس آگاهی برای بررسی صحنه جرم به محل اعزام شدند.
حداد افزود: بررسی های اولیه، از سرقت یک واحد آپارتمان مسکونی بدون هیچگونه تخریبی حکایت می کرد.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیس در این راستا گفت: ماموران با کمک تجهیزات نوین و بهره گیری از شگردهای خاص پلیسی ردپایی از یک مجرم سابقه دار و معتاد را در این پرونده کشف کردند.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی های لازم قضائی، متهم در یکی از روستاهای گرمسار و در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان با بیان اینکه مجرم در مواجهه با مستندات محکم پلیس به ۲۲ فقره انواع سرقت اعتراف کرد، افزود: سارق انگیزه خود از ارتکاب به سرقت ها را، تامین هزینه اعتیادش به موادمخدر اعلام کرد.

حداد ادامه داد: متهم حتی به دوستش هم که به او پناه داده بود رحم نکرده و با ساخت کلید منزل وی، به خانه او دستبرد زده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان در پایان بر رعایت هشدارهای پلیس و اصول ایمنی و حفاظتی از سوی عموم شهروندان تاکیدکرد و گفت: توجه به این نکات، دست سارقان و سودجویان را از دارایی های شهروندان کوتاه می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیشترخبرهادراخبارداغ اتفاقات افاغنه شده دولت پیگیری کندلطفا!!!!!

    • بدون نام

      اینم از برادران افاغنه

    • بدون نام

      قاتل کازیلندی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج