جاباما
۵۵۷۱۳۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انتقال بی‌سر و صدای آزمون به روبین کازان

مهاجم ایرانی فصل قبل روستوف بدون اطلاع رسانی راهی تیم سابقش روبین کازان شده و امشب برای این تیم به میدان رفته است.

ورزش سه: مهاجم ایرانی فصل قبل روستوف بدون اطلاع رسانی راهی تیم سابقش روبین کازان شده و امشب برای این تیم به میدان رفته است.

سردار آزمون سال 2013 در حالی که کم نام و نشان بود از سپاهان راهی روسیه شد و به تیم روبین کازان با سرمربیگری قربان بردی‌اُف رفت که در فصل اول حضورش 14 بازی انجام داد و 4 گل زد و در دومین سال در 13 مسابقه یک گل به ثمر رساند.

آزمون در سال سوم قراردادش با روبین کازان به صورت قرضی راهی روستوف روسیه شد و در ۱۲ بازی لیگ ۴ گل زد که عملکردش و همچنین حضور بردی‌اُف کاشف او در روسیه روی نیمکت روستوف موجب شد با انتقال قطعی که سر و صدای زیادی برپا کرد و تا آستانه محرومیت این مهاجم ایرانی پیش رفته بود از روبین کازان به روستوف برود.

مهاجم شماره 20 تیم ملی ایران فصل اخیر نسبتا درخشانی در روستوف سپری کرد و با زدن 7 گل در لیگ یک روسیه، 4 گل در لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم‌های آندرلخت، آژاکس، اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ و یک گل در لیگ اروپا مقابل اسپارتا پراگ عملکردی داشت تا شایعه حضورش در تیم‌های بزرگ قاره سبز شنیده شود که البته این انتقال مثل سال قبل رخ نداد.

با بازگشت قربان بردی‌اُف به نیمکت روبین کازان، سردار آزمون هم به این تیم که حواشی زیادی برای او به وجود آورده بود رفت و با اینکه هیچ صحبتی در این باره نداشت، روز دوشنبه گذشته در تست‌های پزشکی این تیم در کازان روسیه شرکت کرد و آن را با موفقیت پشت سر گذاشت.

آزمون دیروز سه‌شنبه به دومین اردوی آماده‌سازی پیش فصل روبین کازان در اتریش اضافه شد و با اینکه تصویری از او انتشار نیافته بود، امشب در یک مسابقه تدارکاتی برای تیمش به میدان رفت.

روبین کازان از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در دیداری دوستانه مقابل آستریا وین اتریش قرار گرفت که این بازی با گل‌های دومینیک پراکوپ(دقیقه ۶۵) برای آستریا و میجو کاکتاش(دقیقه ۸۱) برای روستوف با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

سردار آزمون که در ترکیب ابتدایی روبین کازان حضور نداشت، از دقیقه 67 با شماره پیراهن 64 به جای تاراس بورلاک، مدافع میانی این تیم به زمین رفت تا با بازی برای کازان نشان دهد انتقالش از روستوف به باشگاه سابقش قطعی شده است.
انتقال بی‌سر و صدای آزمون به روبین کازان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج