جاباما
۵۵۷۱۷۳
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

واکنش ایران به اتهام آمریکا درباره قاچاق انسان

قاسمی با محکوم کردن گزارش وزارت خارجه آمریکا گفت: سرمنشاء قاچاق انسان را باید در سیاستهای یکجانبه گرایانه، جنگهای فرسایشی، تروریسم و پاکسازی نژادی دانست که نیروهای آمریکایی و برخی از متحدانش در اکثر آنها دخالت دارند.

خبرگزاری فارس: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به اتهامات مطرح شده در گزارش قاچاق انسان توسط وزارت امور خارجه آمریکا علیه کشورمان، اقدام آمریکا در تهیه و انتشار این گزارش و طرح اتهامات بی پایه و اساس علیه جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم و دولت ایالات آمریکا را فاقد صلاحیت و مشروعیت لازم و اولیه برای ارائه چنین گزارشاتی در مورد سایر کشورها دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به این واقعیت که اینگونه گزارشها، یکسویه، مغرضانه و مبتنی بر استانداردهای دوگانه و سیاسی، صرفا به منظور خدشه دار کردن وجهه جمهوری اسلامی ایران تهیه و تنظیم شده است، افزود: اتهامات بی اساس وزارت امور خارجه آمریکا درباره ایران در حالی مطرح می شود که جمهوری اسلامی ایران، تحت لوای اصول و آموزه های اسلامی، از یکی از مترقی ترین قوانین اساسی و موضوعه در زمینه حمایت از شأن و کرامت انسان برخوردار است و مجلس شورای اسلامی نیز با تصویب قانون «مبارزه با قاچاق انسان»، برای تمامی اشکال و صور این پدیده، مجازات هایی را پیش بینی و به تصویب رسانده است.

قاسمی افزود: سرمنشاء قاچاق انسان را باید در سیاستهای یکجانبه گرایانه، مداخله جویانه و تجاوزگرانه، اشغالگری، جنگ های فرسایشی، تروریسم و پاکسازی نژادی دانست که نیروهای نظامی و امنیتی آمریکا و برخی از متحدین این کشور در اکثر آنها دخالت دارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان گفت: بی تردید جامعه جهانی انتظار دارد عاملین و مسببین اینگونه سیاست ها و اقدامات ضدانسانی که موجب بروز و تشدید پدیده «قاچاق انسان» در جهان شده است، شناسایی و با آنها برخورد مناسب صورت گیرد و در این ارتباط، مسئولیت دولت آمریکا امری بدیهی است و آن دولت نباید و نمی تواند با فرافکنی در این امر مهم و متهم کردن سایر کشورها به اتهامات نادرست و بی اساس، از خود سلب مسئولیت کند.

به گزارش فارس، وزارت خارجه آمریکا در ادمه رویکرد خصمانه علیه ایران در گزارشی که روز سه‌شنبه منتشر کرده، تهران را در فهرست کشورهای «سطح سوم» از حیث قاچاق انسان قرار داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وزارت خارجه ما به جای حرص بی خود خوردن بهتره که آمریکا را در لیست دولت های وحشی و آدم‌کش جنایتکار و حامی همجنسگرایی و ضد دین و ضدخدا و ضد مردم قرار بده

      در ضمن حرف و بیانیه و لیست بازی های آمریکا را انقدر جدی نگیرید

      این لیست خوبها و بدها به دست شیطان رجیم آمریکا نوشته شده و کاملا برعکس است

      اگر آمریکا گفت شما بد هستید افتخار کنید چون مثل دیوی تو کلاه قرمزی همه چی بر عکس میگه

      اگر آمریکا گفت شما خوب هستین( که به سعودی و سایر نوچه هایش میگه) اون موقع باید عصبانی بشوید و ناراحت بشوید

      در جامعه بین‌الملل ایران مقتدر بسازید نه اینکه دنبال اثبات درستی خودمون به آمریکا و اجانب باشیم . آنها دشمن هستند و به خون ما تشنه هستند اما مکار و حیله گر هستند پس نباید از سخن آنها انتظار راستی و درستی داشت و هرگز نباید ناراحت شد.

    • بدون نام

      کاملا درست هست ما حتی زحمت اقدام در این زمینه رو هم به خودمون نمیدیم در حالی که امریکا پیشرو این زمینه هست

    • بدون نام

      جواب ندید..وای

    • بدون نام

      در مورد ایدز و اعتیاد و مشکلات دیگر هم همین موضع را گرفتید اگه سعی نکنیم وجود مشکل را در خود بپذیریم، قطعاً برای رفع آن تلاش نمیکنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج