۵۵۷۲۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دو شهرآورد؛ يكی آلمان، يكی هلند

استقلال و پرسپوليس روز ۲۵ تير در آلمان شهرآورد دوستانه‌اي برگزار مي‌كنند.

خبر ورزشی: استقلال و پرسپوليس روز ۲۵ تير در آلمان شهرآورد دوستانه‌اي برگزار مي‌كنند.

اين مسابقه مهيج، براي اولين بار در خارج از خاك ايران برگزار مي‌شود. در كشوري كه صنعتي‌ترين كشور قاره اروپاست و در چنين شرايطي، به سختي از تيمي از خاورميانه ميزباني مي‌كند. استقلال و پرسپوليس اما با تلاش‌هاي اسپانسر خود و برگزار‌كننده مسابقه، سرانجام توانستند مقدمات را براي برگزاري مسابقه مهيا كنند. در روزهاي اخير هم مسئولان برگزاري بازي با سرخابي‌ها جلساتي داشتند؛ جلساتي كه براي هماهنگي بيشتر بود و هم برانكو و هم منصوريان، استقبال فوق‌‌العاده‌اي از مسابقه كردند.

مونيخ نه!

هرچند اعلام شد بازي در مونيخ برگزار مي‌شود ولي طبق خبرهاي رسيده، مسابقه در شهري غير از شهر مونيخ برگزار مي‌شود. با توجه به اينكه مسئولان دو باشگاه خيلي دير به ياد برگزاري بازي افتادند، ورزشگاه‌هاي مونيخ همه زير كشت رفته‌اند و به همين دليل مسئولان به دنبال ورزشگاهي در شهر ديگري هستند. با اتمام فصل رقابت‌هاي بوندس‌ليگا، چمن ورزشگاه را عوض مي‌كنند و ورزشگاه‌هاي مونيخ و اكثر شهرهاي آلمان چنين شرايطي دارند. به همين دليل پيدا كردن ورزشگاه براي اين فصل از سال سخت است. با اين حال مسئولان اميدوارند تا يك ورزشگاه مناسب براي برگزاري مسابقه پيدا كنند.

كدام ورزشگاه؟

مسئولان به دنبال ورزشگاهي هستند كه ظرفيتي حداقل 50 هزار نفري داشته باشد. آنها معتقدند استقبال از اين شهرآورد بسيار خوب خواهد بود و ايراني‌ها ممكن است از كشورهاي اطراف هم بيايند. به محض مشخص شدن ورزشگاه هم سريعاً بليت‌فروشي آغاز مي‌شود. مسئولان برگزاري بازي قاطعانه مي‌گويند استقبال از بازي صد درصدي خواهد بود.

تيم‌ها اردوي‌شان را مي‌روند

استقلال و پرسپوليس قرار است اردوي آماده‌سازي خود را در ارمنستان و اوكراين برگزار كنند و سپس دو يا سه روز قبل از برگزاري شهرآورد در آلمان راهي اين كشور شوند. آنها احتمالاً يك يا دو جلسه در اين كشور تمرين مي‌كنند و سپس در روز 25 تير به مصاف هم مي‌روند.

تا يك‌شنبه بعد ويزاها مي‌رسد

مشكل ويزاي آلمان هم براي كاروان دو تيم حل شد. ظاهراً تعداد اعضاي كاروان دو باشگاه 50 نفر است كه روي هم مي‌شوند 100 نفر. گرفتن ويزا براي اين 100 نفر آن هم در شلوغ‌ترين فصل سفرها بسيار دشوار بود اما مسئولان توانستند چنين كاري كنند. تا روز يك‌شنبه آينده ويزاهاي كاروان دو باشگاه صادر مي‌شود.

شهرآورد دوم در آمستردام؟

شايد دو شهرآورد در اروپا برگزار شود‌؛ يكي در آلمان و ديگري در هلند. اسپانسر بازي و همين‌طور برگزار‌كننده آن در اين‌باره با دو باشگاه هم صحبت كرده‌اند. حساب و كتاب‌هاي مالي نشان مي‌دهد برگزاري دو بازي مي‌تواند سود خوبي براي هر دو باشگاه داشته باشد، به همين دليل دو باشگاه شديداً از اين موضوع استقبال كرده‌اند. پيشنهاد اين است كه بازي دوم روز 28 تير در آمستردام برگزار شود‌؛ يعني سه روز بعد از بازي اول. هر دو باشگاه هم موافقت كرده‌اند و قرار است رايزني‌ها در اين زمينه صورت بگيرد.

درآمد خوب سرخابي‌ها

اين سفر براي دو باشگاه درآمد خوبي خواهد داشت. قرار است از پول حق پخش، بليت‌فروشي و تبليغات، آنها سهم داشته باشند. به همين دليل دو باشگاه شديداً از برگزاري شهرآورد استقبال كرده‌اند. البته هنوز برآوردها درباره سود دو باشگاه از برگزاري بازي مشخص نيست.

قيمت بليت‌ها تعيين نشده

قيمت بليت‌هاي بازي هم تعيين نشده است. قيمت‌ها به ورزشگاهي كه انتخاب مي‌شود، ربط پيدا مي‌كند. در واقع سال ساخت ورزشگاه، امكانات، مكان آن و... روي قيمت بليت نقش دارند. پس از انتخاب ورزشگاهي كه قرار است در آلمان ميزبان باشد، قيمت بليت‌هاي مسابقه تعيين مي‌شود. پس از آن اگر قرار بود بازي در آمستردام هم برگزار شود، قيمت بليت‌هاي آنجا هم پس از انتخاب ورزشگاه اعلام خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج